וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה זעם על ה-VAR, דה בראונה: "אני אוהב שהמשחק זורם, זה אבסורד"

מאמן מנצ'סטר סיטי היה נסער אחרי ה-2:2 מול טוטנהאם: "חייבים לתקן את הדבר הזה". פוצ'טינו: "ה-VAR הוא חלק מהכדורגל עכשיו, צריך לקבל את זה". לוקאס: "הייתי בטוח שהפסדנו, זה מטורף. תודה ל-VAR"

פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שוב תפס את הראשון בגלל ה-VAR. גווארדיולה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 מרתק באיתיחאד במשחק שייזכר, שוב, בעיקר בזכות מערכת ה-VAR. רק באפריל האחרון התרנגולים הדיחו את הסיטיזנס ברבע גמר האלופות אחרי ששער של סטרלינג נפסל בתוספת הזמן בגלל נבדל. הערב הגיבור הטראגי היה גבריאל ז'סוס, כששער ניצחון נלקח ממנו בגלל ספק נגיעת של לאפורט המבשל של השער.

אבל זה לא האירוע המסעיר היחיד שהתרחש במשחק הזה (חוץ מהגולים). פפ גווארדיולה נזף בסרחיו אגוארו אחרי החילוף והארגנטינאי לא נשאר חייב וענה לו. קצת לפני הסיום השניים התפייסו בפני המצלמות והתחבקו, אך יהיה מעניין לעקוב אחרי היחסים בין המאמן האגדי למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים.

ראחים כבר מביט קדימה

פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי עם סרחיו אגוארו. רויטרס
התעמתו ואחרי זה התפייסו. גווארדיולה ואגוארו/רויטרס

פפ גווארדיולה נשמע מרוצה מאוד למרות התוצאה המאכזבת: "שיחקנו פשוט מדהים. אני ממש גאה בשחקנים שלי. בעטנו המון לשער והם בקושי סיכנו אותנו. טוטנהאם עברה את החצי רק ארבע או חמש פעמים במשך 90 דקות".

על הגול שנפסל באמצעות ה-VAR: "חשבנו שהתגברנו על מה שקרה לנו מולם בליגת האלופות, אבל קרה שוב אותו דבר. זו הפעם השנייה שזה קורה לנו. זה קשה. צריך לתקן את הדבר הזה, השריקות במהלך המשחקים לא ברורות. היינו חייבים לקבל פנדל במחצית הראשונה (בהכשלה על רודרי ברחבה). אבל ה-VAR אמר שלא ובסופו של דבר הם הרוויחו".

גם קווין דה בראונה התייחס ל-VAR כשאמר: "זה חוק חדש בכדורגל, אבל זה היה מוזר שמבטלים לך גול בתוספת הזמן. אני אולד סקול - אני אוהב שהמשחק זורם ולא נעצר כל הזמן. הבנתי רק אחרי המשחק שהיתה נגיעת יד והגול נפסל שזה אבסורד. אין לי קטע עם החוק. חוק זה חוק, אבל זו סיטואציה משוגעת".

מאוריסיו פוצ'טינו דיבר על ההבדל בין הגול שנפסל במשחק הזה לגול שנפסל באלופות: "לדעתי אלו היו מקרים שונים לגמרי. ז'סוס הבקיע גול יפה עם סיומת מצוינת, אבל ה-VAR הוא חלק מהכדורגל עכשיו. כולם יכולים להגיד על זה מה שהם רוצים, אבל השופטים צריכים לקבל את ההחלטות. הפעם המזל עמד לצידנו ונגד סיטי".

סרחיו אגוארו פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
והנה הפיוס בין פפ לאגוארו/רויטרס

הוגו לוריס השוער והקפטן של טוטנהאם אמר בסיום: "אם להיות כנה, חשבתי שזה היה גול. זה חוסר מזל עבור סיטי. אנחנו מצידנו מאוד שמחים על הנקודה. הסתכלתי במסכים לאחר מכן וראיתי שהיתה נגיעת יד".

לוקאס מורה שהציל את טוטנהאם מהפסד וכבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור אמר: "זה היה מטורף (הגול שנפסל). זו היתה הדקה האחרונה ואני הייתי בטוח שהפסדנו. רק ה-VAR יכול לראות דברים כאלו ואנחנו מודים לו. אני חושב ששיחקנו טוב מאוד. זו תוצאה טובה כי אנחנו יודעים כמה קשה לשחק פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully