וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קינדה ואזולאי צפויים להחמיץ את ב"ש, מיכאל אוחנה "בטירוף לנצח"

16.8.2019 / 9:43

צמד הפצועים ייעדרו מחצי גמר גביע הטוטו ביום א', הקשר שהגיע מהאדומים "טעון על מה שעבר שם, גם איינבינדר היה רוצה לסגור פינה"

צילום וידאו: דני מרון

בווידאו: היריבה חוגגת העפלה לפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות למשחק חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע ביום ראשון בטדי. גדי קינדה ושלומי אזולאי הפצועים צפויים להיעדר, דן איינבינדר או אופיר קריאף יפתחו בקישור ואילו אנתוני וארן מועמד לפתוח בחוד, אם כי גם האופציה של אנז' פרדי פלומן או ליוואי גרסיה בשפיץ נמצאת על הפרק.

בבית"ר לא מייחסים חשיבות לכך שהיריבה עשויה לעלות בהרכב משני בשל העפלתה לפלייאוף הליגה האירופית, ואף אמרו: "יש שם סגל רחב, מי שישחק ירצה להוכיח את עצמו, באר שבע לא מוותרת על אף תואר כל כך בקלות". על מיכאל אוחנה, שיפגוש את האקסית, אמרו במועדון: "כלפי חוץ הוא יגיד שזה עוד משחק, בפנים הוא טעון על מה שעבר שם ובטירוף לנצח, גם איינבינדר היה רוצה לסגור איזו פינה".

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים מול מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
זה לא באמת עוד משחק. אוחנה/דני מרון

עד עתה נמכרו מעל 3,000 כרטיסים לאוהדי הקבוצה ונראה כי פתיחת הליגה שבוע לאחר מכן, כמו גם חשיבותו של גביע הטוטו, ישאירו לא מעט מהאוהדים בבית. בבית"ר דווקא חושבים אחרת ומרגישים שזכייה במפעל יכולה לתת לקבוצה דחיפה להמשך העונה, במיוחד אחרי שנים רבות ללא תואר.

בנוגע להתראה לפני תביעה בסך 300 אלף שקל שנשלחה לאוהד שהתפרץ למסיבת העיתונאים ולאחר מכן גידף את משה חוגג, מסתבר כי זו הגיעה יום לפני חתונתו. חוגג הוצף בהודעות על כך ובמועדון אמרו: "אף אחד לא תכנן את זה ולא ידע שהוא מתחתן. משה חוגג ישמח שכולם יישרו קו והוא יבטל את כל התביעות, הדבר האחרון שאנחנו רוצים להתעסק בו זה תביעות נגד אוהדים או לגרום צער, רק שאף אחד לא יפגע במועדון ובמותג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully