וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה להתפרץ למסיבת עיתונאים של בית"ר ירושלים? מסתבר שמאות אלפי שקלים

14.8.2019 / 13:35

במועדון הגישו התראה לפני תביעה בסך של יותר מ-300 אלף שקל נגד האוהד שהתפרץ למסיבת העיתונאים המשותפת של חוגג ו"לה פמיליה". אזולאי וקינדה ייעדרו מהמשחק מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

כחלק מההתמודדות של בית"ר ירושלים עם אוהדים שמתפרעים, בימים האחרונים הוגשה על ידי המועדון התראה לפני תביעה בסך של יותר מ-300 אלף שקל, נגד האוהד שהתפרץ למסיבת העיתונאים של הבעלים משה חוגג ו"לה פמיליה", ולטענת המועדון אף גידף את הבעלים לאחר מכן. אותו אוהד לקח קשה את ההתראה, שהגיעה כמה ימים לפני חתונתו שתיערך הערב.

יש לציין כי בטרם החלה מסיבת העיתונאים, סיכמו הצדדים שכל התביעות נגד האוהדים יבוטלו. אם יגיעו להבנות בעתיד הקרוב, ייתכן כי מרבית התביעות יוסרו, זאת לאחר שלמעלה מ-20 התראות ותביעות נגד אוהדים הוגשו בחודשים האחרונים.

חלוץ בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי, ייעדר בוודאות ממשחק חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע ביום א' הקרוב. אזולאי סבל מרגישות במפשעה, ניסה להתאמן אתמול, חש כאבים ונטש את האימון. הוא יזכה לכמה ימי מנוחה ולאחר מכן מקווים בבית"ר כי הכאבים והרגישות יחלפו על מנת שיהיה כשיר למשחק פתיחת העונה בליגה נגד הפועל באר שבע בעוד פחות משבועיים. החלוץ השני אנתוני וארן חזר רק בימים האחרונים לאימונים מלאים, ובכל מקרה פרדי פלומן וליוואי גרסיה ישלימו את עמדת החלוץ לכשיתבקשו.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
עשה הכנה יפה, אבל נפצע. שלומי אזולאי/דני מרון

העובדה כי אזולאי ייעדר ועידן ורד פצוע הביאה למצב לפיו לרוני לוי לא יהיה אף שחקן חלק קדמי מנוסה על הספסל במשחק הקרוב והוא יזדקק לשירותיהם של לירן רוטמן ושלום אדרי. גם גדי קינדה, שעבר הליך כירורגי בידו כתוצאה מהפגיעה ממנה סבל במשחק נגד סקציה נס ציונה, ייעדר מהתמודדות. החשש לאחר הפגיעה היה כי הוא סובל משבר בכף היד, אך הקשר ייעדר כרגע רק ממשחק גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע, בתקווה שיהיה כשיר למשחק הליגה הקרוב.

דן איינבינדר או אופיר קריאף צפויים לפתוח בחוליית הקישור. בצוות המקצועי כבר הכינו לעידן ורד תכנית חזרה לאימונים לאחר שיחלים מהניתוח שיעבור בכף רגלו ביום שישי. עד עתה נמכרו קרוב ל-3,000 כרטיסים למשחק ביום א'.

בבית"ר הבהירו אתמול כי בשלב זה המטרה הייתה ונשארה לצרף בלם זר ולא לבחור באופציית אוראל דגני. בהפועל תל אביב העבירו מסרים לפיהם הם יסכימו להעביר את הבלם בסכום הנמוך מ-400 אלף דולר, אך בשלב זה בניון ורוני לוי מנהלים מגעים עם מספר בלמים זרים בתקוה לסכם עם אחד עד לתום השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully