וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ליוואי גרסיה הוא בעל השכר הגבוה ביותר בקבוצה

13.8.2019 / 10:05

על פי הנתונים שהגישה הקבוצה מהבירה, הקשר מטרינידד וטובגו משתכר כ-300 אלף יורו נטו, חוזה זהה לזה שהיה לו בקרית שמונה. 12 שחקנים מרוויחים עד 100 אלף דולר. עידן ורד ינותח בשישי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי המשחק של בית"ר ירושלים נגד מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו

עיקרי הדברים

- על פי נתוני השכר שהוגשו על ידי בית"ר ירושלים: ליוואי גרסיה הוא בעל השכר הגבוה ביותר מבין השחקנים

- סעיף ההוצאות הגבוה ביותר של הקבוצה מהבירה - רכישת שחקנים בסכום של יותר מ-18 מיליון ש"ח

- אלפי כרטיסים נמכרו למשחק חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע ביום ראשון

- שלומי אזולאי בספק גדול בשל רגישות במפשעה, טל בן חיים ייעדר

- עידן ורד יעבור ביום שישי ניתוח בכף רגלו ואמור לחזור לפעילות מלאה באוקטובר

קשר בית"ר ירושלים, ליוואי גרסיה, הוא בעל השכר הגבוה ביותר מבין שחקני הקבוצה - כך על פי הנתונים שהוגשו על ידה. למעשה, עם חתימת הסכם רכישתו של גרסיה מעירוני קרית שמונה, הסכימה בית"ר לקחת את חוזהו של השחקן במועדון הצפוני, חוזה גבוה יחסית בסך 300 אלף יורו נטו לשלוש השנים הבאות. אגב, שכרם של 12 משחקני הקבוצה אינו עולה על סכום של 100 אלף דולר.

על פי נתוני שכר השחקנים במועדון ניתן גם ללמוד שהשכר בבית"ר נמוך משמעותית מקבוצות גדולות אחרות דוגמת מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, כאשר סעיף ההוצאות הגבוה ביותר של הקבוצה הוא רכישת שחקנים - בסכום של יותר מ-18 מיליון ש"ח. תקציב שכר השחקנים הסופי יתברר רק לאחר צירוף בלם זר ומגן שמאלי נוסף, שאמורים לסגור את הסגל.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בספק לחצי הגמר. שלומי אזולאי/דני מרון

עד עתה נמכרו כמה אלפי כרטיסים למשחק חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע ביום ראשון, ובבית"ר מקווים כי לפחות היציעים המערבי והמזרחי יתמלאו באוהדי הקבוצה.

שלומי אזולאי בספק להתמודדות בשל רגישות במפשעה, וכמו שזה נראה כרגע הוא לא יפתח וספק גדול אם יהיה בסגל. טל בן חיים ייעדר מהמשחק וגם ממשחק הליגה נגד באר שבע במחזור הראשון.

עידן ורד יעבור ביום שישי ניתוח בכף רגלו ואמור לחזור לפעילות מלאה באוקטובר. בימים הקרובים אמור המועדון להשיק אתר אינטרנט חדש ומתקדם וכמו כן בשבוע הבא ולקראת פתיחת העונה אמורה להתקיים מסיבת עיתונאים ראשונה בה ידבר יוסי בניון בתפקידו החדש כמנהל מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully