וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים וקבוצת מילניום חתמו על הסכם חסות לעונה הקרובה

15.8.2019 / 15:17

המועדון מהבירה יקבל 1.5 מיליון שקל. הבעלים משה חוגג אמר: "יש עלייה משמעותית בהיקף הספונסרים שמתחברים למועדון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הודיעה היום על חתימת הסכם חסות ראשי עם קבוצת "מילניום" לעונת 2019/2020. קבוצת "מילניום" מספקת שירותים ופתרונות לוגיסטיים בתחומי ההובלה, האחסנה והשירותים והיא תזרים לבית"ר 1.5 מיליון שקל בעונה הקרובה, כשהצדדים החליטו על אופציה להאריך את ההסכם. כחלק מהסכם החסות, יתנוסס לוגו החברה בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת וכן על החולצות שיירכשו על ידי האוהדים.

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, אמר לאחר החתימה על ההסכם: "קבוצת מילניום הינה חברה גדולה ונחשבת מאוד בתחומה, ואנחנו שמחים על החלטתה להצטרף למשפחת בית"ר ירושלים. קבוצת מילניום תהנה מחשיפה אדירה, ומהיום היא חלק מהמותג שלנו. אנו מודים לחברה על הבחירה בדרך החדשה ועל הרצון המשותף להיות חלק בלתי נפרד מהמועדון. החתימה עם מילניום מביאה לידי ביטוי עלייה משמעותית בהיקף הספונסרים שמתחברים למועדון ואת הבעת האמון במותג שהולך בדרך הביתרית של ואהבת לרעך כמוך".

בעלי החברה, האחים פיני ושמעון סבח, מסרו: "כאוהדים שמלווים את הקבוצה כבר עשרות שנים זהו יום מרגש עבורנו, קבוצת מילניום ובית"ר חולקות חזון וערכים משותפים. אנו מברכים על הדרך של המועדון ועל המסר בו הוא דוגל - ואהבת לרעך כמוך, ומאמינים כי בעבודה שיווקית משותפת של בית"ר מילניום ירושלים נצמיח את 2 המותגים להצלחות גדולות ומשותפות ובעזרת - השם לאליפויות רבות"

seperator

שלומי אזולאי וגדי קינדה הפצועים לא התאמנו היום עם בית"ר ירושלים והם צפויים להיעדר מחצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע ביום ראשון. דן איינבינדר ואופיר קריאף צפויים לפתוח במרכז המגרש, בעוד אנתוני וארן אמור לפתוח לפתוח בחוד. אנטואן קונטה ואור זהבי ימשיכו כבלמים.

עוד בוואלה!

אפונסו טיירה: "מחפש אתגר חדש, חולם לשחק בליגה הצרפתית"

לכתבה המלאה
בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג חותם על הסכם חסות עם קבוצת מילניום. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הסכם חדש. חוגג/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully