וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע הפציעה של דמרכוס קאזינס: "הטרגדיה שלו חסרת תקדים"

הבדיקות אוששו את ההנחה ששחקן הלייקרס קרע את הרצועה הצולבת: החברים מגולדן סטייט מדוכדכים, הלייקרס מכינים תוכנית חלופית, והקולגות ב-NBA תומכות

עריכת וידאו: מתן חדד

דמרכוס קאזינס ייזכר בראי ההיסטוריה כאחד השחקנים הכי חסרי מזל בתולדות ה-NBA: הוא כיכב בסקרמנטו אבל לא הגיע לפלייאוף, הצטרף לגולדן סטייט אבל לא זכה באליפות, חזר מפציעה קשה בגיד אכילס אבל בדיוק כשאמור היה לחזור לשיא ספג עוד מכה אנושה בקריירה.

החששות שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת אחרי פציעה באימון אמש (חמישי) אומתו אחרי שגם הבדיקות הסופיות הצביעו על כך, וכעת הוא צפוי להחמיץ את כל העונה. בלייקרס בנו גדולות ונצורות על קאזינס, והאמינו שדווקא כעת, אחרי שהשתקם לחלוטין מהפציעה הראשונה בגיד אכילס, הוא יוכל לחזור לשיא היכולת ולהוות כוכב שלישי ראוי לצד לברון ג'יימס ואנתוני דייויס.

אבל התוכניות השתנו ברגע תמים ושגרתי לחלוטין במהלך אימון. תחילה דיווח אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN שגרין נפצע אחרי שנתקל בברך של שחקן אחר באימון, ולאחר מכן דלף לרשת סרטון המתעד את הפציעה. בסרטון נראה קאזינס חודר לסל, צונח ארצה ומתפתל מכאבים בזמן שחבריו לקבוצה מבינים את חומרת הפציעה ותופסים את הראש כלא מאמינים.

כעת התוכניות נגנזו, והלייקרס צריכים לחשב מסלול מחדש. על פי אדריאן ווג'נראוסקי, הקבוצה לא מתכננת לצרף מחליף לקאזינס בינתיים, ומתכננת כעת להעניק לאנתוני דייויס יותר ויותר דקות בעמדת הסנטר - על אף שהעיד על עצמו שהוא לא אוהב לשחק בעמדה הזו. ג'בייל מגי, שאמור היה להיות מחליפו של קאזינס, צפוי לקבל יותר דקות.

כך או כך, הקולגות ב-NBA הביעו צער רב על חוסר המזל של קאזינס, שרבים מהפרשנים כבר מעלים את האפשרות שכלל לא יחזור לשחק כדורסל מקצועני. דריימונד גרין אמר אמש בתגובה לפציעה ש"אחד הדברים שהכי ציפיתי להם לקראת העונה שבפתח זה לראות את דמרכוס משמיד את כולם וחוזר להיות השחקן הגדול שהיה. זה פשוט מגיע לו, ועכשיו באה הפציעה הזאת...אין מילים, זה כואב לי מאוד".

עוד בוואלה!

דמרכוס קאזינס קרע את הרצועה הצולבת

לכתבה המלאה

גרין ניסה לשלוח מסר אופטימי לקאזינס, ואמר ש"אם הוא הצליח לצאת ממקום כל כך קשה כמו מובייל, אלבמה, ולהפוך לשחקן NBA - הוא מסוגל לכל דבר. הוא יחזור, אני בטוח".

גם סטיב קר שאימן את קאזינס בעונה שעברה בגולדן סטייט נראה המום מהחדשות המתסכלות. "אני הרוס מזה, אני מאוד עצוב עבורו", אמר קר, שמתכונן בימים אלה עם נבחרת ארצות הברית לאליפות העולם כעוזרו של גרג פופוביץ'. "עברו עליו שנתיים מסויטות, וכולנו מרגישים רע. פציעות הן אמנם חלק מהמשחק, אבל אנחנו מדברים כאן על שחקן שעבר את שתי הפציעות הכי מפחידות עבור שחקן NBA, שכל אחת מהן משביתה אותך לכל הפחות לשנה. להתמודד עם דבר כזה במשך שנתיים וחצי-שלוש, זו טרגדיה חסרת תקדים. זה הפסד עצום עבורו ועבור הלייקרס".

הכדורסלן האמריקאי דמרכוס קאזינס. GettyImages
יחזור אי פעם למגרשים? קאזינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully