וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן לבאות? ארצות הברית הובסה על ידי קבוצה של שחקני ג'י-ליג

סיבה לדאגה שבועיים וחצי לפתיחת אליפות העולם: אוסף של שחקני משנה ניצח 17:36 את הסגל הרחב של פופוביץ' במשחק קצר בלוס אנג'לס. החדשות המעודדות: דיארון פוקס מרשים

עריכת וידאו: מתן חדד

עדיין מוקדם מאוד לקבוע עד כמה פגיעה תהיה נבחרת ארצות הברית באליפות העולם, אבל אמש (רביעי) קיבלנו מה שעשוי סימן לבאות. הסגל הנרחב של גרג פופוביץ', שכולל 15 שחקני NBA בכירים, הובס 36:17 על ידי אוסף של שחקני ג'י-ליג ושחקני NBA משלימים, המאומנת על ידי ג'ף ואן גנדי.

אמנם חלק גדול מהשחקנים בקבוצה של ואן גנדי שיתפו פעולה במוקדמות אליפות העולם בשנה שעברה, כך שהתיאום ביניהם היה טוב בהרבה מזה של הדרים טים, אולם בארצות הברית עדיין ראו במשחק הקצר, שנערך במתקן האימונים של מכללת UCLA בלוס אנג'לס, תמרור אזהרה.

הסגל המשני של ואן גנדי כלל שחקנים כמו סקוטי הופסון, צ'ייסון רנדל, צ'ינאנו אונואקו, ג'סטין אנדרסון ואחרים, ואמש הוא סיפק לאמריקאים מה שעשויה להיות קריאת השכמה. ממילא יש סימני שאלה לגבי היתרון האיכותי של נבחרת ארצות הברית - שסבלה הקיץ ממכת הברזות חסרת תקדים - על פני נבחרות בכירות אחרות באליפות העולם, שתצא לדרך ב-31 באוגוסט בסין.

דונובן מיטשל, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
עדיין יש הרבה עבודה. דונובן מיטשל/GettyImages

לעת עתה החמישייה הראשונה של פופוביץ', שכוללת את קמבה ווקר, דונובן מיטשל, הריסון בארנס, פי ג'יי טאקר וברוק לופז, עדיין רחוקה מלהיות מחוברת.

כך או כך, החדשות המעודדות עבור ארצות הברית הן שדיארון פוקס, שצפוי להחליף את קייל לאורי הפצוע בסגל הסופי, נראה בשיאו.

"הוא גורם לשחקנים מהירים להיראות לא מהירים", אמר מרכוס סמארט באימון אמש, ופוקס הצעיר - שכבר כעת נחשב אחד השחקנים המהירים ב-NBA - טען שהקיץ שיפר עוד יותר את הזריזות שלו.

"אלוהים אדירים, הוא סופר-מהיר. הזריזות שלו מטורפת, והוא עובר מצד אחד לצד שני של המגרש בסטיל", אמר קמבה ווקר. "מה שיפה אצלה זה שהוא מצד אחד מאוד מהיר, ומצד שני יודע לשחק בשליטה. זה שילוב קטלני".

עוד בוואלה!

הצרות של פופוביץ' נמשכות: קייל לאורי מחוץ לאליפות העולם בשל פציעה

לכתבה המלאה
דיארון פוקס, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
"גורם לשחקנים מהירים להיראות לא מהירים". פוקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully