וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: רובלב הדהים את פדרר, דג'וקוביץ' ברבע הגמר, האלפ הודחה

הרוסי בן ה-21 גבר על המאסטרו השוויצרי עם 3:6, 4:6, הסרבי התגבר על קארנו בוסטה, קיז הפתיעה את הרומניה, קיריוס נקנס ב-113 אלף דולר

רוג'ר פדרר. רויטרס
הפסד מפתיע מאוד. רוג'ר פדרר/רויטרס

טורניר סינסינטי מסבב ה-1000 של ה-ATP והפרמייר 5 של ה-WTA נמשך היום (חמישי) כשאנחנו מתחילים להתקדם לעבר השלבים המתקדמים.

גברים

הלילה הזה נפתח עם הפתעה ענקית: רוג'ר פדרר אלוף הטורניר שבע פעמים בעבר הפסיד לאנדריי רובלב 6:3, 6:4. הרוסי בן ה-21 המדורג 70 בעולם, הצליח לשבור את פינאליסט ווימבלדון שלוש פעמים במהלך המשחק הזה עם הפורהנד העוצמתי שלו. השוויצרי עלה לרשת יותר מבדרך כלל, אבל זכה לא היה מדוייק והפסיד לרובלד, שיפגוש את מדבדב לדרבי רוסי ברבע הגמר.

נובאק דג'וקוביץ', היחיד שנותר מבין כל הבכירים, התגברה על פבלו קארנו בוסטה עם 3:6, 4:6 בדרך לשלב הבא. "זה היה משחק איכותי מאוד ואני שמח שאני בדרך הנכונה", אמר הסרבי שיפגוש את לוקא פוי ברבע הגמר.

יושיהיטו נישיוקה היפני רשם אתמול את הניצחון הגדול בקריירה שלו, כפי שהוא עצמו הגדיר אותו, כשגבר על הכוכב הגדול ביותר מארצו קיי נישיקורי. למרות ההייפ וההתלהבות, המדורג 77 בעולם הצליח לשמור על ריכוז ולעלות לרבע הגמר עם 5:7, 4:6 מול אלכס דה מינור האוסטרלי (38). נישיוקה ישחק נגד דויד גופן ברבע הגמר. הבלגי, המדורג 19, ניצח 6:7 (6), 2:6 את אדריאן מנארינו הצרפתי.

רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי, שהגיע עד לחצי הגמר בווימבלדון, הביס 1:6, 2:6 את מיומיר קצמנוביץ' הסרבי (58) אחרי שעה ודקה. הספרדי יעלה לראשונה בקריירה שלו לטופ 10 העולמי ובכך יהפוך לשחקן הספרדי ה-19 שנכנס לשם. בנוסף, הוא השחקן ה-168 בהיסטוריה של ה-ATP שנכנס ל-100 הראשונים והוא בסך הכול השישי אי פעם שעושה את זה אחרי גיל 30. באוטיסטה אגוט ישחק ברבע הגמר נגד רישאר גאסקה, שהצליח גם הוא לעלות לרבע הגמר. הצרפתי (56), שניצח בסיבוב הראשון את אנדי מארי, גבר על דייגו שוורצמן עם 6:7 (6), 3:6 בתוך שעה ועוד 49 דקות.

דניל מדבדב הלוהט (8) המשיך לדרוס את כל מה שנקרה בדרכו וטייל ל-2:6, 1:6 מול יאן לנארד שטרוף הגרמני, שרק אתמול ניצח את סטפנוס ציציפאס בתום דרמה גדולה. מדבדב יפגוש כאמור את רובלב ברבע הגמר.

אנדריי רובלב. רויטרס
גיבור היום. אנדריי רובלב/רויטרס

עוד לפני המשחקים עצמם, יש חדשות בנושא קשור. ניק קיריוס ספג קנס בגובה של 113 אלף דולר בעקבות ההתנהגות שלו במהלך המשחק במהלך הלילה מול קארן חצ'אנוב. האוסטרלי נקנס ב-20 אלף דולר על התנהגות בלתי ספורטיבית, 3,000 נוספים על עזיבת המגרש, 5,000 על קללות, 5,000 על התנהגות בלתי ספורטיבית, עוד שלוש פעמים 20 אלף דולר על התנהגות בלתי ספורטיבית ו-20 אלף נוספים על תקיפה מילולית.

בנוסף לכך, ב-ATP הודיעו כי יחקרו לעומק את ההתנהלות של קיריוס במהלך המשחק ואחריו, מה שעשוי להוביל לקנס נוסף או/ו להשעיה. עם הקנס הכבד הזה, אגב, קיריוס הגיע לקנסות בסך 243,866 דולר בקריירה.

עוד בוואלה!

שני מחבטים מרוסקים, יריקה לשופט ועקיצה לנדאל: עוד מופע אימים של קיריוס

לכתבה המלאה
אשלי בארטי טניסאית אוסטרלית. רויטרס
הצליחה איכשהו לעלות לרבע הגמר. בארטי/רויטרס

נשים

המדורגת שנייה בעולם אשלי בארטי נזקקה לשעתיים ועוד 12 דקות, אבל בסופו של דבר הצליחה לחזור ולנצח 6:4, 5:7, 5:7 את אנט קונטבייט (20). מריה סקארי היוונייה (33) הצליחה להפתיע את ארינה סבאלנקה (9) עם 7:6 (4), 4:6, 4:6 אחרי שעתיים ו-42 דקות.

המדורגת רביעית סימונה האלפ סיימה את דרכה כבר בשמינית הגמר, לאחר הפסד 6:1, 3:6, 7:5 למדיסון קיז האמריקאית (16).

ונוס וויליאמס קיבלה עידוד מאחותה סרינה, שישבה ביציע, וניצלה את הרוח הגבית הזו כדי לנצח 6:2, 3:6, 3:6 את דונה וקיץ' הקרואטית (26).

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית מעודדת את אחותה ונוס וויליאמס. רויטרס
הגיעה לתמוך באחותה. סרינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully