וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בפסגה: בורוסיה דורטמונד הביסה 1:5 את אוגסבורג

סגנית האלופה נחלצה מפיגור עם בליץ של שלושה שערים בשמונה דקות. פאקו (צמד), רויס, סאנצ'ו ובראנדט כבשו. לברקוזן גירדה 2:3 על פאדרבורן העולה החדשה

רויטרס

אחרי המשחק של באיירן מינכן מול הרטה ברלין, נמשך (שבת) המחזור הראשון בבונדסליגה. במוקד בורוסיה דורטמונד פתחה את העונה ברגל ימין עם 1:5 על אוגסבורג, באייר לברקוזן המסקרנת ניצחה 2:3 את פאדרבורן ובורוסיה מנשנגלדבאך סיימה ב-0:0 מול שאלקה.

פאקו אלקסר בורוסיה דורטמונד. רויטרס
כבר בפסגה. שחקני דורטמונד/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 1:5

אחרי הניצחון על באיירן מינכן בסופר קאפ והמעידה של האלופה אתמול, דורטמונד פתחה את הליגה בסערה וסיפקה עוד רמז לכך שכדאי לספור אותה במאבק האליפות, שהפעם צריך ללכת עד הסוף גם לאור החולשה היחסית של יריבתה הגדולה. הפתיחה היתה מדהימה. נידרלצ'נר כבש לאורחים כבר אחרי 29 שניות, אבל התגובה של המארחים היתה מוחצת. פאקו אלקסר הלוהט השווה כעבור שתי דקות והבליץ האמיתי החל במחצית השנייה עם שלושה שערים בשמונה דקות. זה החל עם המהפך של סאנצ'ו (51), נמשך עם השלישי של רויס (57) ופאקו השלים צמד בדקה ה-59 עם פצצה מקצה הרחבה לפינה הגבוהה. יוליאן בראנדט קינח בדקה ה-82.

עוד בוואלה!

רוברט לבנדובסקי: "אנחנו רוצים לזכות בכל המפעלים בהם אנחנו משתתפים"

לכתבה המלאה
קאי האברץ באייר לברקוזן. רויטרס
ניצחון קשה. קאי האברץ/רויטרס

באייר לברקוזן - פאדרבורן 2:3

הקבוצה של פטר בוס נאלצה להיפרד במהלך הקיץ מיוליאן בראנדט הנפלא, שעבר לבורוסיה דורטמונד, אבל ביצעה רכש מעניין מאוד כשצירפה את קרם דמירבאי ונאדים אמירי מהופנהיים וגם את מוסא דיאבי בן ה-19 מפריס סן ז'רמן ומעל הכול הצליחה לשמור לעוד עונה את היהלום שלה, קאי האברץ, שסיפק קבלות ראשונות כבר במחזור הפתיחה.

המשחק הזה נפתח בסערה. לאון ביילי העלה את המארחת ליתרון בדקה העשירית, אבל העולה החדשה עשתה חיים קשים מאוד והשוותה כעבור חמש דקות משער של מיצ'ל. האברץ קבע 1:2 בדקה ה-19, אבל סטרלי מאמבה קבע 2:2 עם השער הרביעי ב-25 דקות. אלא שבדקה ה-69 קווין פולנד הכריע את המשחק עם בעיטה מקרוב בסיומה של התקפה מתואמת ומהירה מצד שמאל. לברקוזן השיגה שלוש נקודות אומנם, אבל התקשתה הרבה יותר מהצפוי מול יריבה שעל הנייר צריכה להתמודד נגד הירידה.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
פתיחת עונה מסקרנת מאוד מול שאלקה. שחקני גלדבאך/GettyImages

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - שאלקה 0:0

פרייבורג - מיינץ 0:3
לפרייבורג: לוקאס הולר (81), ג'ונתן שמיד (84), לוקה ואלדשמידט (87)

ורדר ברמן - פורטונה דיסלדורף 3:1
לברמן: יוהאנס אגשטיין (47), לדיסלדורף: רובן הנינגס (36), קנאן קראמן (52), קאן אייאן (64)

וולפסבורג - פ.צ. קלן 1:2
לוולפסבורג: מקסימיליאן ארנולד (16), ואוט וחהורסט (60), לקלן: סימון טרודה (91)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully