וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חתם רשמית ברג'יו אמיליה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

הרכז הישראלי מצטרף לקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום ה-13 בליגה האיטלקית. המנהל המקצועי אלסנדרו פרוסיני: "חיפשנו רכז טבעי"

עריכת וידאו: מתן חדד

מסע הנדודים של גל מקל נמשך. הרכז הישראלי חתם היום (חמישי) רשמית ברג'יו אמיליה האיטלקית לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ויעבור לתחנה השישית שלו מאז שעזב את ה-NBA ב-2014. הוא יקווה להצעיד את הקבוצה האיטלקית בחזרה לצמרת הכדורסל המקומי אחרי עונה חלשה, אותה סיימה במקום ה-13 בלבד ולא השיגה כרטיס לפלייאוף.

"אני מאושר להצטרף למשפחת רג'יו אמיליה, וכבר לא יכול לחכות לאתגרים שעומדים בפנינו העונה. שמעתי רק דברים טובים על המועדון, העיר והאוהדים. נקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת", אמר מקל לאתר הרשמי של הקבוצה.

המנהל המקצועי אלסנדרו פרוסיני אמר: "חיפשנו רכז טבעי, ואני שמח שמצאנו אחד כזה בדמותו של גל מקל, שחקן שיודע לקרוא את המשחק, לערב את חבריו לקבוצה ולתקוף את הסל. גל אישיות נפלאה עם יכולות מוכחות והרבה ניסיון".

גל מקל, מתוך ההודעה הרשמית של רג'יו אמיליה. אתר רשמי
ברוך הבא. מקל/אתר רשמי

מקל (31, 1.91 מ') עבר מספר תחנות בכדורסל האירופי מאז שיחק לראשונה מחוץ לישראל בעונת 2011/12 במדי בנטון טרוויזו. הוא הספיק לשחק ביורוליג עם ניז'ני נובגורוד והכוכב האדום בלגרד ובשנתיים האחרונות שיחק במדי גראן קנאריה הספרדית וזניט, בשני המקרים ביורוקאפ. במקביל עבר הרכז במכבי תל אביב בשתי קדנציות שונות, בגלבוע/גליל איתה זכה באליפות ובמכבי חיפה ממנה יצא לעונה אחת במדי דאלאס מבריקס ועוד ארבעה משחקים במדי ניו אורלינס.

רג'יו אמיליה, אחת הקבוצות הבולטות בכדורסל האיטלקי בשנים האחרונות, הגיעה פעמיים לגמר הפלייאוף בעונות 2014/15 ו-2015/16, אך לא הצליחה לזכות באליפות. את הקבוצה מדריך מאוריציו בוסקאליה, ובין השמות הבולטים החתומים בה נמצאים אקס הפועל ירושלים ג'וש אוונס, הרכז דריוס ג'ונסון-אודום, הסנטר המקומי ריקארדו צ'רבי, הסנטר האמריקאי דרק פארדון והפורוורד רג'י אפשאו.

עוד בוואלה!

עומרי כספי: "אני לא מושיע, מאמין שאפשר להגיע לרמות הגבוהות באירופה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully