וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד זכה למחמאות למרות ההדחה, פטרסקו: "סתמתי לכולם את הפה"

אכזבה גדולה בסלטיק לאחר ההפסד לקלוז' וההדחה מליגת האלופות, לנון: "מכה קשה". האוהדים החמיאו למגן: "היה פשוט נפלא". מאמן המנצחת: "הראינו מי הקבוצה הכי טובה ברומניה"

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק. רויטרס
אחת מנקודות האור. אלחמיד מאוכזב בסיום/רויטרס

שנה שנייה ברציפות, בסלטיק התעוררו לבוקר שחור, אחרי שפעם נוספת הודחה הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות, הפעם לאחר הפסד 4:3 לקלוז' בבית ו-5:4 בסיכום צמד המשחקים. הרכש החדש שהגיע מהפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד, שפתח את העונה בצורה מצוינת, המשיך בכושרו הטוב והיה לאחת מנקודות האור אצל ההופס.

על אף ההפסד הכואב וההדחה הבלתי צפויה, אוהדי סלטיק שיבחו את המגן, שבישל את השער השני של קבוצתו. "אלחמיד היה מצוין, אך לדעתי הוא מתאים יותר לעמדת הבלם", כתב אחד האוהדים. "אם מסתכלים על חצי הכוס המלאה, אלחמיד היה פשוט נפלא", הוסיף אחר. "אלחמיד היה מעולה, אך הוא היה זקוק לגיבוי", צייץ אוהד נוסף של סלטיק.

"כולם מאוכזבים מאוד", אמר המאמן ניל לנון. "מדובר במכה קשה עבורנו ונצטרך לדעת להתאושש ממנה. זה לא פשוט, אבל עלינו לאסוף את עצמנו כדי לנסות ולהגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית".

בצד השני, אצל הרומנים, חגיגה אחת גדולה. על אף שהגיעה כאנדרדוג לשלושה מתוך ארבעת מפגשיה במוקדמות ליגת האלופות העונה (מול מאלמו, מכבי תל אביב וסלטיק), הצליחה קלוז' להעפיל לשלב הפלייאוף, שם תפגוש את סלביה פראג כשהמנצחת בצמד המפגשים תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות.

שחקני קלוז' חגגו בטירוף בחדר ההלבשה לאחר הניצחון. בתקשורת הרומנית החמיאו כמובן לקבוצה על ההישג המרשים, אך מי שזכה למירב המחמאות הוא המאמן דן פטרסקו, שספג לא מעט ביקורות ברומניה בתקופה האחרונה.

שחקני קלוז' חוגגים בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully