וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד: "חלמתי להגיע לסלטיק". ניל לנון: "הוא היה יוצא מהכלל"

אחרי הבכורה בליגה, אקס באר שבע פתח כבלם ובישל את השער ב-1:1 בקלוז': "כבר לא יכול לחכות למשחק הביתי מולם". גם המאמן פרגן: "מלבד הבישול, הוא הגן טוב מאוד במחצית השנייה"

רויטרס

אחרי שחווה לראשונה את הקהל הביתי של סלטיק ב-0:7 על סט ג'ונסטון במחזור הפתיחה של הליגה הסקוטית, חאתם עבד אלחמיד פתח אמש (רביעי) כבלם על חשבונו של ניר ביטון ב-1:1 בחוץ מול קלוז' במוקדמות ליגת האלופות. אקס באר שבע הציג יכולת טובה מאוד ובישל את השער של ג'יימס פורסט בדקה ה-37. אלחמיד, שבמשחק הליגה הקודם הוחלף בשל פציעה, שיחק הפעם 87 דקות כשמי שהחליף אותו היה ניר ביטון עצמו.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק מול בילל עומראני שחקן קלוז'. AP
בישול במשחק הבכורה באירופה. אלחמיד/AP

אלחמיד אמר אמש לאחר המשחק: "זו תוצאה טובה עבורנו, אנחנו צריכים להיות מוכנים לגומלין. בסלטיק פארק אני מאמין שננצח ונעלה לפלייאוף. המשחק האחרון שלי לפני השבוע שעבר היה לפני 3 חודשים. עשיתי כמיטב יכולתי. אני מנסה לתת 110 אחוז, שמח להתחיל טוב בסלטיק. אני מצפה להיות טוב יותר ויותר במשחקים הבאים".

על האווירה בסלטיק פארק במשחק הבכורה בליגה: "חלמתי על זה. זו הייתה חוויה מדהימה. אמרתי לפני שבאתי שהחלום שלי התגשם. אני לא יכול לחכות לשחק שם בליגת האלופות. ההופעה הראשונה שלי בסלטיק היתה טובה עבורי".

גם ניל לנון המאמן של סלטיק החמיא לאלחמיד: "הוא יוצא מהכלל וחוץ מבישול הגול הוא הגן ממש טוב במחצית השנייה. הוא התעייף לקראת הסיום וזה מובן. הוא צריך להיכנס לכושר, אבל הגישה שלו חיובית ואני מרוצה".

עוד בוואלה!

ניל לנון מאושר מחאתם עבד אלחמיד, גם התקשורת והאוהדים כבר התאהבו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully