וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן: "צריכים שקט", אוהדי הפועל תל אביב קיללו את ההנהלה

מאמן האדומים מאוכזב אחרי ההפסד לנס ציונה: "אני מאוד לא מרוצה ולא חשבתי שכך יהיה, אבל אני יודע איך לפתור את הבעיות"

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן עם עוזרו דן רומן. ברני ארדוב
ניסו אביטן כבר עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים/ברני ארדוב

ארבעה משחקים, אפס ניצחונות. זה המאזן של הפועל תל אביב אחרי שהפסידה הערב (שני) 2:1 לסקציה נס ציונה במשחק האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו. האוהדים של האדומים שוב לא שקטים ומעט לפני סיום המשחק החלו לשיר "הנהלה זונה" אחרי שגם שרקו בוז לשחקנים במהלך המשחק.

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן אמר אחרי המשחק: "כמעט שום דבר לא עבד, היו דקות שנראינו כמו קבוצת כדורגל והגענו לכמה מצבים שלא הצלחנו לתרגם לשערים. ברוב הדקות הייתי מאוד לא מרוצה. זה מאכזב מאוד לפתוח את העונה עם ארבעה הפסדים, לא חשבנו על זה גם בתסריט הכי גרוע. אני לא בחלום בלהות, לא חשבתי שכך נפתח את העונה, אבל באותה הנשימה אני יודע מה הבעיות שלנו. היו משחקים בהם יצאנו מעודדים למרות התוצאה הלא טובה, היום אין לנו גם ממה להיות מעודדים".

אביטן התייחס לכך שנס ציונה הפכה פיגור לניצחון מול קבוצתו ואמר: "לא נעים כשהופכים מולך את התוצאה. יש דקות בהן אנחנו יודעים לעשות את הדברים נכון, אבל בשורה התחתונה התוצאה קובעת וזה מאכזב, מאכזב מאוד אפילו. הסגל שלנו לא מושלם מבחינתי, חסרים לנו שחקנים ועבר עלינו שבוע לא שקט. אני יודע מה אני צריך לסגל ומבחינתי נצטרף לפתור את כל הבעיות שיש לנו בסגל. להפועל תל אביב יש פוטנציאל והמטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון, עד עכשיו התוצאות מאכזבות מאוד וגם אני באופן אישי מאוכזב. אני יודע מה הבעיות שלנו ואני יודע גם איך לפתור אותן".

על ההיעדרות של דגני אמר אביטן: "השחקן הגיע למשחק וטען שהוא חולה, הרופא בדק אותו והוא ביקש לא לשחק אז הוא לא שיחק. אני מציין את העובדות, אני לא מתעסק בתאוריות. הוא הודיע שהוא חולה ולא יכול לשחק, אז מבחינתי הוא לא ישחק". על דמארי: "אני שמח מאוד שעומר בחר להישאר איתנו ברגע שהוא הגיע עם ההנהלה לסיכום כספי. העניין המקצועי מעולם לא היה על הפרק. הוא לא שוחרר, הוא בחר לקבל פיצוי ולעזוב ולאחר מכן הוא יצר קשר ואמר שהוא רוצה להיות בקבוצה. הדלת פתוחה בשבילו תמיד בהפועל תל אביב. הוא צריך זמן כדי לחזור לעצמו. הוא בתהליך השיקום שלו, הוא שחקן מוערך וחשוב וגם במימד המקצועי וגם מבחינת ניסיון הוא מביא הרבה".

על כל הרעש והבלגן סביב המועדון אמר המאמן: "אנחנו מתמודדים עם הדברים, שוקלים את הדברים. ברור שלא הייתי רוצה שכל הדברים האלה יקרו, אבל ברגע ששחקן לא רוצה להישאר, אז יש עניינים. אנחנו צריכים שקט במועדון וזה לא דבר שאפשר לקנות במכולת".

על הקפטנים החדשים מאור בוזגלו וניר לקס, אמר אביטן: "לקס ובוזגלו ראויים. אחד צמח וגדל במועדון והשני שחקן מוביל בכדורגל הישראלי. הם גם רוצים להישאר בהפועל תל אביב".

מאמן סקציה נס ציונה עמיר תורג'מן. ברני ארדוב
מרוצה מהאופי והנחישות של שחקניו. תורג'מן/ברני ארדוב

ניר לקס: "מאכזב, נלמד מהטעויות. לא היינו חלשים בכל המשחקים בגביע הטוטו, היום החזרנו את נס ציונה למשחק עם טעויות שלנו. נעבוד קשה באימונים, נעבוד על הדברים ואני בטוח שבליגה נהיה טובים יותר". על קבלת סרט הקפטן, אותו יחלוק העונה עם מאור בוזגלו: "כבוד גדול, זה תמיד היה החלום שלי. אני שמח וגאה".

מאמן נס ציונה עמיר תורג'מן: "ניצחון יפה, של אופי, נחישות ועבודה. בסופו של דבר זה רק גביע הטוטו, לא צריך להסתנוור. אנחנו שמחים והכל נחמד, חזרנו מפיגור בצורה יפה מאוד עם יכולת מנטלית וטכנית אבל אנחנו מסתכלים קדימה. כבר אמרתי - יש פה בסיס טוב ועל זה אנחנו צריכים להלביש עוד שחקנים איכותיים כדי שנהיה חזקים בכל הפרמטרים. נכון שהרבה פעמים אנחנו מסתגרים לאחור, אבל מתי שאפשר לשחק כדורגל אנחנו מנסים ובדרך כלל גם מצליחים. חסרה לי עוד איכות, גם בחלק ההתקפי וגם ההגנתי. הדרך שלנו עוד ארוכה מאוד".

רז נחמיאס: "תמיד כיף לנצח את האקסית. הקבוצה שיחקה טובה, נלחמנו, שמח שניצחנו. אני רוצה להוכיח שהמקום שלי בליגת העל, רוצה להאמין שזו עונת הפריצה שלי".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: סקציה נס ציונה ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully