וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדי כהן חתם לארבע שנים במכבי תל אביב

12.8.2019 / 10:40

הגארד האמריקאי (1.98, 23) שכיכב באוניברסיטת גרין ביי ושיחק לצד יובל זוסמן בליגת הקיץ, יצטרף לצהובים וצפוי להירשם כישראלי. יישאר בקבוצה בשלב הראשוני, אולם ייתכן שיושאל בהמשך

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב החתימה היום (שני) את הגארד/פורוורד האמריקאי סנדי כהן השלישי על חוזה ארוך טווח לארבע שנים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. כהן, שצפוי להירשם כישראלי, ניהל בתחילת הקיץ מגעים עם מספר קבוצות בליגת העל, אך היה ספק רב באשר ליכולת להוכיח שהוא אכן ממוצא יהודי, מה שיאפשר לו לקבל אזרחות ישראלית. הצהובים החלו בפעולות לגביו לפני מספר שבועות, וכשהצליחו להגיע לפריצת דרך, החליטו להחתימו.

"סנדי כהן שחקן מוכשר מאוד שהפוטנציאל שלו יכול להתאים לקבוצה ברמה גבוהה כמו מכבי", אמר לאתר הרשמי המאמן יאניס ספרופולוס. "מכבי כבר הוכיחה שהיא רוצה לעבוד עם פרוספקטים ולתת להם הזדמנות, אז אנחנו מאוד שמחים שסנדי מצטרף לתכניות של המועדון".

סנדי כהן במדי מכללת גרין ביי. GettyImages
השקעה עתידית. סנדי כהן/GettyImages

בשלב הראשוני נראה כי כהן יישאר בסגל של הצהובים, לפחות עד שכל השחקנים יחלו את האימונים וכלקח משנים קודמות בהן סבלו הצהובים מפציעות. אך לא מן הנמנע שלקראת פתיחת העונה, או אחריה, הוא יושאל לאחת מקבוצות ליגת העל שמעוניינת לקלוט אותו.

כהן (1.98, 23) החל את לימודיו באוניברסיטת מרקט היוקרתית, אך אחרי שנתיים וכמה חודשים החליט לעבור לגרין ביי ולא שיחק בעונת 2016/17 ובתחילת העונה שלאחריה, אך לאחר שקיבל את האישור פרח במדי המכללה. בעונה שעברה רשם 17.6 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק. הקיץ שיחק בליגת הקיץ במדי קליבלנד לצד יובל זוסמן, אך למרות ששותף לחמישה משחקים, לא הרשים.

עוד בוואלה!

בריאנט: "זה מועדון היסטורי, תראו קבוצה שנלחמת כל ערב מחדש"

לכתבה המלאה

צפו בביצועים של כהן בעונה שעברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully