וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ריאל מדריד הפסידה בפנדלים לרומא 5:4, מרסלו החמיץ

הבלאנקוס מסיימים את מסע משחקי הידידות שלהם בטעם מר אחרי שמרסלו פגע במשקוף בדו קרב הפנדלים. אחרי מחצית שנסתיימה בתוצאה 2:2, בייל נכנס בדקה ה-61 ולא הצליח להשפיע על המשחק באופן ניכר. רומא נותרה בלתי מנוצחת במשחקי הידידות שלה

עריכת וידאו: מתן חדד

שבוע לפני פתיחתן של הליגות השונות, הקבוצות הגדולות באירופה מבצעות ניסויי כלים אחרונים בהחלט. זה היה משחק הידידות האחרון לריאל מדריד ולרומא, ואחרי מחצית בה הובקעו ארבעה שערים, בחצי השני הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת וביצעו הרבה חילופים. זידאן פתח במערך עם שלושה בלמים שבתחילת המשחק היה נדמה שלא מסתדרים עם האינטנסיביות הרומאית, בייל נכנס בשורות הלבנים בדקה ה-61 ולא הצליח לכבוש למרות איומים רבים על השער. בתום הזמן החוקי התוצאה היתה 2:2 ובדו קרב הפנדלים רומא ניצחה 4:5 אחרי שמרסלו בעט למשקוף והחוצה.

המחצית הראשונה הייתה נטולת הגנות ומלאת שערים. אחרי שרומא הפעילה לחץ על השער של מדריד בדקות הפתיחה, דווקא הלבנים היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות. בדקה ה-16 מסירה של לוקא מודריץ' לרוחב המגרש מצאה מרסלו שבמבצע אישי נאה ניער מעליו את שחקן ההגנה ובעט במדוייק לשער.

בדקה ה- 34 הגיעה התשובה הרומאית בדמות בעיטה חזקה מדוייקת של דייגו פירוטי ממרכז הרחבה אחרי כדור רוחב של ניקולו זניאולו היישר לפינה השמאלית של השער, שיוויון 1:1.

אדין דז'קו שחקן רומא כובש מול ריאל מדריד. רויטרס
כבש את השער הרביעי במשחק. אדין דג'קו/רויטרס

בסופו של תרגיל מכדור הקרן של ריאל מדריד, מרסלו הגביה כדור קשתי ומדוייק וקאסמירו היה שם כדי לנגוח מקרוב לרשת (39), ריאל ביתרון, אך לא לזמן רב. בדקה - 40 כדור עומק של קנגיז אונדר מגיע לאדין דג'קו, שמדייק בבעיטה ממרכז הרחבה, שיוויון 2:2 במחצית. במחצית השנייה שתי הקבוצות ניסו לכבוש ללא הצלחה, ובדו קרב הפנדלים מרסלו החמיץ את הבעיטה האחרונה והעניק לרומא את הניצחון בהתמודדות.

עוד בוואלה!

"ברצלונה האיצה את המגעים עם פריס סן ז'רמן בנוגע לניימאר"

לכתבה המלאה
מרסלו עם לוקה מודריץ' שחקני ריאל מדריד. רויטרס
שיתוף פעולה פורה בין השניים. מרסלו ומודריץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully