וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל חדרה: שתי הקבוצות עוסקות בעיקר בחיזוק

11.8.2019 / 18:14

האדומים ממתינים לרכש ולכסף על עסקת תמאש, האורחת שמחפשת ניצחון רשמי ראשון העונה רוצה את כליבאת (שני, 20:30, ספורט 5 STARS)

מחזור 5הסתיים12/08/2019
הפועל חיפה
  • בוזגלו (2)
2:1
  • (71) לוסיו
  • (83) דרעי
הפועל חדרה
צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

בווידאו: הפועל חדרה פותחת עונה

הפועל חיפה

האדומים יעלו בהרכב חזק למפגש עם הפועל חדרה (שני, 20:30, 5STARS), אולם העניין האמיתי נמצא מחוץ לכר הדשא. במועדון מקווים לרשום חיזוק בשבועות הקרובים, וממשיכים לחכות לכסף על העברתו של גבריאל תמאש, כדי להעביר את הסכומים אותם היה חייב הבלם לגורמים בארץ. אלה כבר העבירו מסר שיהיו מוכנים לקבל את הכסף בתשלום אחד בלבד, בעוד במועדון מעוניינים לפרוס את הסכום על גבי תשלומים. ועדת המשמעת שתוכננה לחן דילמוני נדחתה.

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ימשיך להרשים? בוזגלו/ברני ארדוב

הפועל חדרה

האורחת תקווה להשיג ניצחון רשמי ראשון העונה. לוסיו ימשיך לפתוח בחוד, אליאל פרץ ימשיך להנהיג את הקישור והרכש החדש דניאל סלומון אמור לפתוח גם כן. בו בזמן, במועדון ממשיכים לחפש אחר חיזוק ולוואלה! ספורט נודע שאחד השמות שנמצאים חזק על הפרק הוא קשרה של בני סכנין בעונה שעברה מוחמד כליבאת. כליבאת, שרשם סיום עונה טוב מאוד במדי היורדת ללאומית, סיים חוזה בסכנין ונחשב לשחקן חופשי. ייתכן מאוד שבימים הקרובים הצדדים ייכנסו למשא ומתן רשמי במטרה להגיע לסיכום. מלבד חדרה, כליבאת מחזיק בהצעה מקבוצה נוספת בליגת העל.

מלבד כליבאת, בחדרה מעוניינים כמובן גם ביהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני ממכבי חיפה. בקבוצה ממתינים לקראת פתיחת הליגה כדי לראות האם החלטת הירוקים שלא להשאילם סופית. שני השחקנים מעוניינים מאוד להגיע לחדרה, אבל בחיפה בשלב זה לא משאילים אף אחד מהם.

עוד בוואלה!

אליאל פרץ: "גם בעונה שעברה כולם אמרו שאנחנו יורדת בטוחה"

לכתבה המלאה
מוחמד כליבאת, בני סכנין מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
מחזיק בהצעה מקבוצה נוספת מליגת העל. מוחמד כליבאת/אדריאן הרבשטיין

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully