וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית להצלת גלבוע/גליל: גיוס מיליון שקלים וחצי, הקמת עמותת אוהדים

כ-100 אוהדים קיימו אסיפת חירום וגיבשו תוכנית פעולה, ובמועדון מאמינים שחיים אוחיון יחזור בו מהרעיון לעזוב את הקבוצה. גיוס ההמונים יחל היום עם יעד ראשוני של 100 אלף שקלים בשבוע הקרוב

ONE

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של גלבוע/גליל בעונה שעברה, נגד עירוני נס ציונה

האם גלבוע/גליל תישאר בליגת העל, בכל זאת ולמרות הכל? הפרסום אודות האפשרות שהבעלים חיים אוחיון יוותר על מקומו בקבוצה, ולמעשה יוריד אותה לליגת הלאומית, הכניס את האוהדים למצב חירום - ואתמול (שבת) נפגשו כ-100 מהם בניסיון למצוא פתרון שיותיר את המועדון בחיים.

באסיפת החירום הקימו האוהדים ועד פעולה שישקוד על תוכנית שתאפשר את שינוי רוע הגזירה מבחינתם. כדי לעשות זאת, עליהם לגייס מיליון שקלים וחצי בשתי פעימות: חצי מיליון עד סוף 2019 ועוד מיליון עד תום העונה, ביוני 2020. הסכום הזה יתווסף למיליון שקלים וחצי שנותנת המועצה האזורית לקבוצה.

היום יחל גיוס המונים, כשהיעד הראשוני הוא התרמת 100 אלף שקלים בשבוע הקרוב, וחלק מהאוהדים יצר קשר עם גורמים שעשויים להתעניין במתן חסות ותמיכה. "גלבוע/גליל צריכה לצאת לעצמאות כלכלית מבלי להיות תלויה בכספי ציבור", סיכמו ביניהם האוהדים. "לצורך העניין יש כוונה להיערך בתקופה הקרובה להקים עמותת אוהדים".

אוהדי גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
יצילו את הקבוצה? אוהדי גלבוע/גליל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully