וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי צפוי להחמיץ את פתיחת הליגה, ואלוורדה: "הוא עדיין מתאושש"

כוכב ברצלונה נעדר מול נאפולי ולא צפוי להיות כשיר לבילבאו בשישי. המאמן פרגן לגריזמן: "הוא עושה המון תנועה, כיף לראות אותו"

Youtube

עונת 2019/20 בליגה הספרדית תצא לדרך כבר ביום שישי כשמי ש"תגזור את הסרט" תהיה ברצלונה האלופה שתתארח למשחק חוץ ממש לא פשוט מול בילבאו הבאסקית. אלא שמי שככל הנראה לא יהיה על הדשא בסאן מאמס בשישי (22:00) הוא ליאו מסי. הכוכב הארגנטינאי, שחזר לספרד אחרי קיץ עמוס עם ארגנטינה בקופה אמריקה, נפצע כבר באימון הבכורה שלו ולא שיחק גם אמש בניצחון של הקטלאנים 0:4 על נאפולי.

בהתחשב בעובדה שמשחק הפתיחה של העונה ייערך כבר ביום שישי, לארגנטינאי אין יותר מדי סיכויים לחזור בזמן לאימונים וארנסטו ואלוורדה המאמן התייחס לכך לאחר הניצחון על נאפולי כשאמר: "הוא בתהליך של התאוששות ואני לא יודע אם הוא יהיה מוכן בזמן לבילבאו. כרגע זה נראה קשה שזה יקרה". אם מסי אכן יחמיץ את המשחק, הוא צפוי לרשום את הבכורה שלו בעונה הזו בשמחק הביתי הבא מול בטיס ב-25 לחודש.

מסי. ברצלונה, אתר רשמי
העומס של הנבחרת הכריע אותו? מסי באימון הראשון שלו/אתר רשמי, ברצלונה

מי שלבטח צפוי לשחק מול בילבאו ובכלל להשתלב במערך של בארסה הוא אנטואן גריזמן שכבש אמש את שער הבכורה שלו במועדון אליו הוא הגיע תמורת 120 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד. ואלוורדה התייחס לרכש החדש שלו כשאמר: לכבוש שערים זה תמיד טוב כדי לשפר את הסיכוי לשחק. היתה לו הזדמנות מצוינת לכבוש עוד לפני כן. אני שמח מכך שכל החלוצים כבשו, כולל אותו, הוא יוצר הרבה הזדמנויות בגלל התנועה הבלתי פוסקת שלו".

אגב, מי שעשוי להחליף את מסי בהרכב מול בילבאו הוא עוסמאן דמבלה. הצרפתי שנרכש בכסף גדול מדורטמונד בקיץ הקודם וסבל בעיקר מפציעות, יקווה לעשות השנה את עונת הפריצה שלו במועדון הקטלאני ולפחות באימונים הוא נראה חד ובכושר טוב יחסית לשלב הזה של העונה. מי שעתידו לא ברור הוא פליפה קוטיניו, שאמש נכנס כמחליף במקום גריזמן. ברצלונה תשמח למצוא קונה לברזילאי שרשם עונה מאכזבת אשתקד, אך כרגע פריס סן ז'רמן היא הקבוצה היחידה עניין בברזילאי.

עוד בוואלה!

מוכנה לליגה: ברצלונה הביסה את נאפולי 0:4 עם בליץ של רבע שעה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully