וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה לליגה: ברצלונה הביסה את נאפולי 0:4 עם בליץ של רבע שעה

אלופת ספרד השלימה ניצחון כפול על האיטלקים בארה"ב. גריזמן כבש שער בכורה, סוארס (צמד) ודמבלה השלימו. בשישי: בילבאו בליגה

אנטואן גריזמן עוסמאן דמבלה ברצלונה. רויטרס
אחווה צרפתית. גריזמן ודמבלה/רויטרס

ביום שישי הקרוב תפתח ברצלונה האלופה את העונה שלה בליגה הספרדית עם משחק חוץ קשה בבבילבאו. הלילה (בין שבת לראשון) אלופת ספרד רשמה ניסוי כלים אחרון ומוצלח כשגברה בפעם השנייה על נאפולי בארה"ב, הפעם עם 0:4 מרשים. ארנסטו ואלוורדה פתח כמעט בהרכב הכי חזק שלו כשעוסמאן דמבלה החליף את מסי הפצוע בחלק הקדמי ופתח לצד סוארס וגריזמן. השלישייה הזו, שעשויה לפתוח גם במשחק הליגה הקרוב, היתה חתומה גם על ארבעת השערים כשמנגד מרטנס, קאייחון ויתר השחקנים של אנצ'לוטי לא ממש מצליחים לתת פייט.

עד הדקה ה-48 התוצאה היתה מאופסת, אבל אז החל בליץ של ברצלונה עם ארבעה שערים ברבע שעה. לואיס סוארס פתח את הסכר אחרי שהגיע ראשון לריבאונד לבעיטה של גריזמן והצלה של מרט. שמונה דקות חלפו (56) עד שגריזמן כבש את שער הבכורה שלו במדי הקטלאנים. קרלס אלניה שפתח בהרכב מצד בכדור עומק את אלבה שיישר לצרפתי שגלגל מול שער ריק לרשת החשופה.

סוארס השלים צמד כעבור שתי דקות כשקיבל כדור מדמבלה והפציץ מקצה הרחבה לפינה. בדקה ה-63 פרנקי דה יונג חטף כדור במרכז השדה ומצא בכדור גאוני את דמבלה שהפציץ לפינה ופנימה. בארסה נראית מוכנה לפתיחת העונה למרות ששיחקה בלי מסי לאורך כל הקיץ. נאפולי, שהרשימה מאוד עם ניצחונות על ליברפול ומארסיי, תנצל את השבוע הנוסף שנותר לה לפתיחת העונה כדי להסיר את החלודה.

אנטואן גריזמן ברצלונה. AP
נכנס לעניינים. אנטואן גריזמן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully