וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: אוגסבורג הודחה על ידי קבוצה מהליגה ה-4, לברקוזן ושאלקה עלו

מיינץ הפסידה 2:0 לקייזרסלאוטרן והתווספה לאוגסבורג (2:1 לוורל) כשתי קבוצות הבונדסליגה שהודחו. שאלקה הביסה 0:5

אתר רשמי

הסיבוב הראשון בגביע הגרמני נמשך היום (שבת) כשמיינץ נוצחה והודחה על ידי קייזרסלאוטרן. אוגסבורג הפסידה 2:1 לוורל מהליגה השישית וגם היא הודחה. שאלקה טיילה ל-0:5 ועלתה, גם באייר לברקוזן עלתה לסיבוב השני עם 1:4.

שחקני שאלקה חוגגים. GettyImages
שחקני שאלקה חוגגים/GettyImages

דרוכטרסן/אסל - שאלקה 5:0

הרויאל בלוז, שלא עשו כמעט כלום בחלון ההעברות בקיץ אבל צירפו את המאמן דויד ואגנר, הצליחו לטייל בקלילות מעל היריבה הנחותה. סטיבן סקריבסקי כבש את השער הראשון בדקה ה-44 אחרי בישול של סואט סרדאר, גידו בורגשטאלר (61 ו-84), דניאל קאליג'ורי בפנדל (65) ומוניר מרצ'אן בן ה-18 (73) השלימו.

עוד בוואלה!

ניימאר מתקרב לעזיבת פ.ס.ז', פלורנטינו פרס כבר הציע חוזה ענק

לכתבה המלאה
אנדרה האן שחקן אוגסבורג. GettyImages
אנדרה האן ואוגסבורג עם הדחה מביכה/GettyImages

וורצברגר קיקרס - הופנהיים 3:3 (5:4 בדו קרב פנדלים)

קבוצת הבונדסליגה נראתה בדרך לניצחון נינוח כשהובילה 0:2 בדקה ה-54 משערים של פאבל קדרז'אבק (29) ואיחלס בבו (56), אבל המארחת מהליגה השלישית חזרה לחיים ושערים של פאביו קאופמן (68) ואלביון ורנצי (75) כפו הארכה. אדם סולואי העלה את הכחולים ליתרון נוסף בדקה ה-99, אבל לוקה פפייר איזן שוב והמשחק הלך להכרעה בדו קרב פנדלים. הופנהיים הובילה 3:4 כשלוקאס רופ ניגש לבעוט, אבל הוא החמיץ והשאיר את המארחת בחיים. בסופו של דבר הנריק האנסן בעט לידיים של אוליבר באומן את הפנדל השישי והופנהיים עלתה.

אדם סולואי שחקן הופנהיים. GettyImages
סולואי חוגג/GettyImages

ורל - אוגסבורג 1:2

מבוכה גדולה לאורחת, שהודחה על ידי קבוצה מהליגה הרביעית. מארק סוכי כבש שער עצמי בבכורה שלו באוגסבורג כבר בשמינית ורון שאלנברג המקומי מצא את הרשת בדקה ה-23. אוגסבורג הצליחה לצמק עם פנדל של אנדרה האן בדקה ה-83.

דלמנהורסט - ורדר ברמן 6:1

הירוקים ממש לא התקשו לעלות לסיבוב הבא כשהם משחקים משחק חוץ במגרש הביתי שלהם. יויה אוסקו (10), ניקלאס מויזאנדר (19), מילוט ראשיצה (37) ודייבי קלאסן (40) כבשו לפני שקלאודיו פיסארו האגדי הוסיף צמד (68 ו-74).

אאכן - באייר לברקוזן 4:1

הקבוצה של פטר בוס עברה מתיחת פנים משמעותית בקיץ וצירפה כמה כישרונות גדולים כשהיא גם מאבדת בדרך את יוליאן בראנדט לבורוסיה דורטמונד. כך או אחרת, באייר לברקוזן פתחה את העונה בצורה מוצלחת והשיגה את הכרטיס לשלב הבא מול אאכן, שנמצאת בליגה הרביעית. פטר האקנברג כבש שער עצמי בדקה ה-19 ולאחר מכן קווין פולנד קבע 0:2 בדקה ה-39, אבל המארחת חזרה עם שער של שטיפה בטארילו (56), ליאון ביילי נכנס בדקה ה-72 וכבש את השלישי כעבור דקה, קאי האברץ הוסיף אחד משלו בדקה ה-88.

קייזרסלאוטרן - מיינץ 0:2

המארחת, שלקחה אליפות ב-1998, נמצאת היום בליגה השלישית וירדה מגדולתה. למרות זאת, קייזרסלאוטרן הצליחה להפתיע את מיינץ מהבונדסליגה בזכות פנדל מוצלח של מנפרד שטארקה בדקה ה-63. פלוריאן פיק הוסיף עוד אחד בדקה ה-91.

משחקים נוספים:

מאגדבורג - פרייבורג 1:0 (אחרי הארכה)
לפרייבורג: לוקה ואלדשמידט (92)

וילינגן - פורטונה דיסלדורף 3:1 (אחרי הארכה)
לדיסלדורף: אופוקו אמפומה (56), קלווין אופורי (102), ראובן הנינגס (116)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully