וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבל ההצלה? ארגון אוהדי גלבוע/גליל מתגייס להצלת הקבוצה

10.8.2019 / 15:54

לאור ההחלטה המסתמנת לוותר על המקום בליגת העל, נפגשו האוהדים עם ראש המועצה ויקיימו אסיפת חירום כדי לגייס ספונסרים לעזרה

ONE

האם יימצא פיתרון למשבר בגלבוע/גליל? אחרי שאתמול (שישי) פרסמנו כי הבעלים חיים אוחיון צפוי להודיע מחר על ויתור על מקומה של הקבוצה בליגת העל בעקבות אי היכולת של המועצה האזורית גלבוע לתמוך בקבוצה, עושים בארגון האוהדים של הקבוצה פעולות על מנת לדחות את החלטתו של אוחיון ואולי למצוא גוף שייכנס לנעלי המועצה האזורית.

נציג האוהדים תמיר אסטרוגו נפגש הבוקר עם יו"ר המועצה האזורית גלבוע עובד נור שהסביר לאוהדים כי המועצה לא תוכל להמשיך לתמוך בקבוצה במצב הנוכחי. המועצה האזורית גלבוע תמכה בשנים האחרונות בכ-3 מיליון שקלים בשנה בקבוצה, למרות המצב הלא פשוט שלה והגרעון החריף בו היא נמצאת.

לאחר הפגישה עם ראש המועצה החליטו בארגון האוהדים לנסות ולעזור למועצה ולאוחיון לגייס את הספונסרים שיעזרו לקבוצה להתקיים ולנסות לצלוח את המצב הנוכחי. האוהדים ייפגשו כדי לגבש את תוכנית הפעולה שהוצעה בפגישה שתיערך הערב בשעה 20:30 באולם בגן נר.

אוחיון הצהיר אמש כי יעמוד מאחורי השחקנים והצוות המקצועי שכבר חתמו במועדון ויעזור להם למצוא קבוצות שונות בליגה הראשונה. גלבוע החתימה סגל לעונה הקרובה אותו אמור לאמן ליאור ליובין כשבין היתר חתומים בקבוצה יותם חנוכי, גיל בני, נתנאל ארצי, עמית גרשון, עידו פליישר והזרים ג'רמאר גאלי וג'סטין טילמן.

תמיר אסטרוגו נציג אוהדי גלבוע/גליל. באדיבות המצולמים
תמיר אסטרוגו והאוהדים יצליחו למצוא את הפתרון?/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully