וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סרביה מזהיר: "אם נפגוש את ארצות הברית, שאלוהים יעזור להם"

סשה ג'ורג'ביץ' מתלהב מסגל הכוכבים שיעמוד לרשותו באליפות העולם: "בכלל לא מודאג מהאמריקאים, הפעם אפשר לדבר על נבחרות אחרות"

עריכת וידאו: מתן חדד

לראשונה זה שנים, נבחרת ארצות הברית לא תגיע לטורניר בינלאומי כפייבוריטית מובהקת. זה ניכר היטב גם בדברים של סשה ג'ורג'ביץ', מאמן נבחרת סרביה שנחשבת לאחת המועמדות לקרוא תיגר על ההגמוניה האמריקאית באליפות העולם בסין, שתצא לדרך ב-31 באוגוסט.

"שהאמריקאים ישחקו את המשחק שלהם, אנחנו נשחק את המשחק שלנו, ואם נפגוש אותם - שאלוהים יעזור להם", אמר בחיוך רכז העבר האגדי אמש (חמישי) בראיון בסרביה.

בניגוד לארצות הברית שתגיע לאליפות העולם בסגל חסר מאוד וכמעט ללא שחקנים מהשורה הראשונה ב-NBA, לרשותו של ג'ורג'ביץ' יעמוד סגל מלא בכוכבים. אמש הוא הודיע על הניפוי הלפני-אחרון בסגל לאליפות והותיר את הסגל על 14 שחקנים (דיאן טודורוביץ' מאנדורה, אלכסה אברמוביץ' ממלאגה וניקולה יובאנוביץ' מהכוכב האדום נופו) ש-12 מהם ימריאו לסין אחרי החיתוך הסופי.

ניקולה יוקיץ'. AP
ארצות הברית אנדרדוג? ניקולה יוקיץ'/AP

עם סגל שכולל את ניקולה יוקיץ', בוגדן בוגדנוביץ', בובאן מריאנוביץ', מילוש תאודוסיץ' ועוד, לג'ורג'ביץ' בהחלט יש סיבה לאופטימיות. הוא כבר נוצח פעמיים על ידי האמריקאים - פעם אחת באולימפיאדת לונדון ופעם אחרת באליפות העולם ב-2014 - אבל בזמנו האמריקאים העמידו סגלים מרשימים בהרבה.

"אני לא מודאג ולא חושב על האמריקאים בכלל, למען האמת", אמר ג'ורג'ביץ'. "זה לא אומר שהם לא פייבוריטים לזכות בזהב, אבל הפעם אפשר לדבר לא מעט גם על נבחרות אחרות - יוון, צרפת, רוסיה, ארגנטינה, קנדה, ברזיל, ספרד - זה לא חשוב מי, כל הנבחרות מעניינות".

הסגל המלא של סרביה: מילוש תאודוסיץ', סטפן יוביץ', ואסיליה מיציץ', בוגדן בוגדנוביץ', דראגן מילוסבלייביץ', מרקו גודוריץ', ולדימיר לוצ'יץ', מרקו סימונוביץ', נמניה בייליצה, סטפן בירצביץ', ניקולה יוקיץ', מירוסלאב ראדולימה, ניקולה מילוטינוב ובובאן מריאנוביץ'.

עוד בוואלה!

אליפות העולם: תומא הרטל נפצע ולא יעמוד לרשות נבחרת צרפת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully