וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש האריך את מעצר החשוד בעוקץ כדורגלני ליגת העל

8.8.2019 / 20:00

מעצרו של האדם בן ה-22 מעכו הוארך בחמישה ימים, הוא חשוד בניסיון הונאה ומשיכת כסף במרמה אחרי הפרשה עם הכדורגלנים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מעצרו של האדם בן ה-22, שחשוד בפרשת עוקץ כדורגלני ליגת העל, הוארך היום (חמישי) בחמישה ימים על ידי בית משפט השלום בראשון לציון. אותו אדם חשוד בניסיון הונאה ומשיכת כסף במרמה.

חלק משחקני ליגת העל שנפלו קורבן לתרגיל העוקץ קיבלו את כספם בחזרה בימים האחרונים. השחקנים טענו בפני חבריהם שקיבלו את הכסף בחזרה אחרי שגם בבנק הבינו שהיה מדובר בגניבה. גם השחקנים שטרם קיבלו את כספם בחזרה יקבלו אותו בקרוב, אחרי שהמשטרה אישרה לבנק שמדובר בתרגיל עוקץ.

שאלה אחת שעדיין נותרה לא פתורה מבחינת השחקנים היא כיצד הנוכלים קיבלו את פרטיהם והאם מדובר בהונאה רחבה יותר, שלא מתחילה ומסתיימת בדמויות מהענף. "צריך לבדוק את כל הגופים שהמועדונים עובדים איתם. הרי זה לא סתם שדווקא נתונים של בנקים ופרטיים של שחקני כדורגל הגיעו לאותם אנשים. הם כנראה קיבלו את זה ממאגר שקשור לכדורגל", אמר אחד השחקנים שנפלו קורבן לעוקץ.

סאן מנחם (מימין) עם עופרי ארד על ספסל מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מהיכן הגיעו הפרטים? סאן מנחם, מימין/יוסי ציפקיס

לוואלה! ספורט נודע שלאחר פרסום הפרשה עשרות כדורגלנים פנו לבנקים שלהם כדי לבדוק האם נפלו קורבן גם כן. בכלל, הסיפור הפך לשיחת היום בעולם הכדורגל. "לשמוע שכל כך הרבה חברים נפלו קורבן, זה מלחיץ. דבר ראשון שעשיתי זה להיכנס לחשבון כדי לבדוק עם נעקצתי גם", אמר אחד השחקנים הבכירים בליגת העל.

אמש (רביעי) פרסמנו כי קיים חשד שנוכלים משכו כספים רבים מחשבונם של עשרות כדורגלנים בליגת העל. סאן מנחם התלונן במשטרה, וגם אוראל דגני, דולב חזיזה, רז מאיר, שחר הירש, ניר לקס, שי אליאס ושחקנים נוספים ממכבי חיפה והפועל תל אביב טענו שנגנבו מהם אלפי שקלים.

עוד בוואלה!

עוקץ השחקנים: כך הנוכלים הצליחו לחדור לחשבונותיהם של הכדורגלנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully