וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: חשד שנוכלים משכו כספים מחשבונם של עשרות כדורגלנים בליגת העל

מחלקת ההונאה של משטרת ת"א פתחה בחקירה בעקבות תלונה של סאן מנחם. גם דגני, מנחם, חזיזה, הירש ושחקנים נוספים נעקצו בעשרות אלפי שקלים נמשכו מהחשבונות שלהם. ממכבי חיפה נמסר: "נמצאים בקשר ישיר ורציף עם המשטרה"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת לוח משחקי ליגת העל

מחלקת ההונאה של משטרת תל אביב פתחה היום (רביעי) בחקירה בעקבות תלונה של שחקן מכבי חיפה סאן מנחם - כך נחשף היום בוואלה! ספורט. המשטרה חוקרת חשד לפיו חבורה של אנשים נהגה לזייף את פרטיהם של כדורגלני ליגת העל, חלקם ממועדונים מובילים בארץ, ולמשוך כספים מחשבונם. ברשימה נמצאים, בין היתר, דולב חזיזה, רז מאיר, שחר הירש, אוראל דגני, ניר לקס, שי אליאס ושחקנים נוספים ממכבי חיפה והפועל תל אביב.

אחד השחקנים המעורבים סיפר לוואלה! ספורט: "בהתחלה חשבתי שזאת טעות בחשבון, בדקתי אם אולי היה אמור לרדת לי משהו, אבל מהר מאוד שמעתי על זה מעוד שחקנים והבנתי שעקצו אותי. במשטרה דיברו איתי, הבנתי שלא מעט שחקנים כבר נתנו עדות ועוד אמורים לתת בהמשך".

"משכו לי שלוש פעמים מהחשבון סכום של אלפים בתקופה קצרה", הוסיף שחקן נוסף. "אם שחקנים לא היו מדברים על זה לא הייתי שם לב. לפי קבוצות של שחקנים בוואטסאפ, אני מבין שעשו את זה להרבה".

הונאה כדורגל ישראלי. אתר רשמי, עיבוד תמונה
הונאה כדורגל ישראלי/עיבוד תמונה, אתר רשמי

כאמור, במחלקת ההונאה של המשטרה החלו בחקירת הנושא וממתינים לשמוע על עוד כדורגלנים שנפלו קורבן לאותה חבורה, ועדיין לא הגישו תלונה. מדובר במשיכת כספים של אלפי שקלים מכל חשבון ובחלק מהמקרים גם עשרות אלפי שקלים. מספר שחקנים באחד המועדונים הגדולים בארץ אף פנו להנהלת המועדון שתסייע להם לטפל בנושא.

ממכבי חיפה נמסר: "אנחנו בקשר ישיר ורציף עם המשטרה ומשוכנעים שהיא תצליח לאתר את אותם אנשים ולמצות איתם את הדין".

גורם בהפועל תל אביב אמר: "אותה חוליה, שעל פי החשד משכה כספים מחשבונות של שחקנים, לא פסחה גם עלינו. אנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ועוקבים אחר ההנחיות במטרה למצוא את האחראיים לכך".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully