וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקני בית"ר: "צריך להוריד את המינון של מהלכי אחד על אחד"

8.8.2019 / 7:23

מאמן בית"ר "בטוח שתהיה קבוצה חזקה מאוד", אבל מנסה לשפר את המשחק הקבוצתי. חוגג לא מתכוון לשלם סכום גבוה על דגני, בקבוצה מתמקדים בצירוף בלם זר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- בבית"ר מרוצים מהתפקוד של המחליפים בתיקו עם מ.ס אשדוד

- רוני לוי לשחקנים: "נצטרך להוריד את המינון של מהלכי אחד על אחד"

- סיכוי נמוך שאוראל דגני יצטרף: בקבוצה מתמקדים בהחתמת בלם זר

- איתמר ניצן טוען: "רוצים מאוד לזכות בגביע הטוטו"

seperator

שביעות רצון בבית"ר ירושלים מההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו אחרי ה-1:1 אמש (רביעי) עם מ.ס אשדוד. רוני לוי שמח בעיקר מהעובדה שלא מעט שחקנים שבדרך כלל נמצאים על הספסל וביציע כמו לירן רוטמן, תמיר עדי, יקיר ארצי ושלום אדרי, זכו לדקות משחק. "יש לנו סגל קצר והשחקנים האלה אמורים לתת דקות העונה. אם יכולנו לתת להם דקות בטדי וגם עלינו לחצי גמר, אז זה רווח כפול שלנו", אמרו בבית"ר.

שי קונסטנטין צלע בסיום אבל מדובר במכות יבשות בלבד והוא יהיה כשיר למשחק פתיחת העונה בליגת העל נגד הפועל באר שבע. כמוהו, גם מקס גרצ'קין יזכה למנוחה של כמה ימים ויתאושש בזמן. טל בן חיים עדיין לא חזר לאימונים מלאים והסיכויים שיעמוד לרשות הצוות נגד באר שבע נמוכים. זאת גם הסיבה שבבית"ר לא רצו לקחת סיכון עם אנטואן קונטה והוא עלה רק כמחליף אתמול.

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים עלתה לחצי הגמר אחרי 1:1 עם מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
אנז' פרדי פלומן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
גם המחליפים היו שותפים להישג. שחקני בית"ר חוגגים/יוסי ציפקיס

בנוגע לצירוף בלם זר, לבית"ר יש כמה אופציות והפור אמור ליפול עד סוף השבוע הבא. בבית"ר הבהירו אתמול שוב שרק אם אוראל דגני ישוחרר מהפועל תל אביב בחינם או בסכום נמוך מאוד הוא יהווה אופציה, אך בשלב זה כל המאמצים מושקעים בצירוף בלם זר. המאמן רוני לוי שוחח עם השחקנים הבכירים בנוגע לשיתוף הפעולה בחלק הקדמי ובאסיפה שלשום אף אמר להם: "נצטרך להוריד את המינון של האחד-על-אחד באיזורים מסויימים, זה יקל עלינו בעתיד. אין לי ספק שהדברים לא נעשים מחוסר פירגון".

איתמר ניצן התייחס בסיום המשחק נגד אשדוד לרצינות שבית"ר לוקחת את המפעל. "גביע הטוטו זה תואר לכל דבר, אנחנו רוצים לזכות בו, זה יכול לתת לנו דחיפה רצינית בהמשך העונה", אמר, והתייחס גם למעמדו באופן אישי. "דברים לא השתנו מבחינתי. מהרגע שנכנסתי לשער לא התעסקתי באם הגיע שוער או יגיע בעתיד, אני מתרכז רק בעצמי כי זאת הדרך היחידה לשמור על פוקוס".

ניצן הוסיף: "שיחקנו ארבעה משחקים בעשרה ימים, נעשו שינויים היום בהרכב אבל בסך הכל אנחנו עומדים טוב ונמשיך לעבוד ולהשתפר, אין דרך אחרת. יש לנו סגל יותר טוב משנה שעברה, אבל צריכים להבין שהטעות הכי גדולה היא לחשוב רחוק מדי. צריך לחשוב רק על באר שבע בגביע הטוטו, וכמה קלישאתי שזה יישמע - צריך לחשוב ממשחק למשחק".

כשנשאל האם הוא מעדיף ניצחון על באר שבע בגביע הטוטו או בליגה ענה: "אני מעדיף ניצחון בכל משחק".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
אופטימיות בבית"ר. איתמר ניצן/יוסי ציפקיס

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "לגביע הטוטו יש חשיבות גדולה, גם כמפעל שצריך לכבד וגם כהכנה לליגה. זה סוג של משחקי הכנה עם חשיבות מסוימת, ואני שמח שהצלחנו להגיע לחצי הגמר. יש הרבה למה לצפות מבית"ר. כשאתה לוקח קבוצה לפעמים לוקח זמן עד שהשחקנים בדרך הנכונה, לפעמים לא מספיק מבינים או רוצים - אבל במקרה הזה יש כאן דינמיקה טובה, השחקנים מאוד רוצים ללמוד ולעבוד, ולא צריך להתאמץ או לעשות דברים חריגים. בית"ר תהיה קבוצה חזקה מאוד השנה. יש דברים שצריכים שעוד יצטרכו להתחבר ונזדקק גם לטיפת מזל, אבל בגדול אין לי ספק שנהיה חזקים מאוד".

לוי הודה שהוא מרוצה מהתפקוד של המחליפים: "שיחקו הרבה צעירים שהתרגשו וגם לא היו רגילים לדקות משחק בטדי. בנוסף היו כמה שחקנים מותשים, אבל אני מניח שנגיע למשחק הרשמי הראשון מוכנים ולא יהיו כאלה פערים בין המחצית הראשונה למחצית השנייה".

על חיזוק הסגל אמר לוי: "חסר לנו מגן שמאלי נוסף, עובדים על צירוף בלם. כמאמנים אנחנו רוצים עוד ועוד שחקנים ועוד ועוד אופציות, אבל בסך הכל משה חוגג השקיע הרבה מאוד כסף והביא הרבה שחקנים. עוד שחקן או שניים, ואהיה מרוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully