וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "יש הרבה סיבות לאופטימיות". דן איינבינדר: "יש אווירה טובה ודרך חדשה"

בבית"ר ירושלים מרוצים אחרי ה-1:1 עם אשדוד וההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו, הקפטן הוסיף: "שילוב של הכישרון והאופי יכול להיות מנצח". רוני אוואט: "החבר'ה הצעירים הראו כדורגל מצוין"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים העפילה הערב (רביעי) לחצי גמר גביע הטוטו שם היא תפגוש את הפועל באר שבע, ארבעה ימים לפני שתפגוש אותה שוב במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל. אחרי שלושה ניצחונות במפעל, הקבוצה של רוני לוי סיימה ב-1:1 ביתי עם אשדוד. המאמן עלה בהרכב משני למדי אבל הקבוצה שלו עדיין נראתה לא רע, במיוחד ב-20 הדקות האחרונות כאשר עלי מוחמד, מיכאל אוחנה וליוואי גרסיה נכנסו מהספסל. אנז' פרדי פלומן העלה את בית"ר ליתרון בפנדל, שובל גוזלן השווה בפנדל משלו.

פלייר רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הקבוצה שלו מתחברת. רוני לוי/יוסי ציפקיס

רוני לוי מאמן בית"ר נשמע מרוצה בסיום: "היה עלינו העומס הכי גדול, כי היה דחוס וכל שלושה ימים משחק. אנחנו עדיין בסגל לא מספיק רחב, אנחנו בונים את עצמנו לקראת העונה החדשה. אני רואה הרבה סיבות לאופטימיות, הקבוצה היא טובה, הרבה דברים שתרגלנו באים לידי ביטוי. אנחנו צריכים לדעת לעשות את המינון הנכון של באיזה שטחים לעשות את הפעולות האישיות.

"שיתפנו היום הרבה חבר'ה צעירים שקיבלו פחות דקות ופתאום, לבוא לטדי, ההתחלה היתה סוג של שוק. אם יצאנו מהמשחק הזה בלי פציעות ועלינו לחצי הגמר, אז אני מרוצה מאוד. יש המון נקודות בדרך שהן חשובות מאוד, אחת מהן היא ההכנה לליגה וההתלכדות הראשונית כקבוצה. את השלב הזה עשינו טוב מאוד, כי זה הלך מהר מאוד. יש המון מרכיבים שצריכים להתחבר, אבל אפשר להיות בטוחים שבית"ר תהיה חזקה השנה".

דן איינבינדר הוסיף: "אנחנו מוכנים, נולדנו מוכנים לכל דבר שיגיע. סיימנו רצף של ארבעה משחקים בזמן קצר ואני שמח שעמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו. כיף, נחמד, צריך להמשיך הלאה. אפשר לראות ולהבין שיש אווירה טובה, יש דרך חדשה, עדיין צריך לעבוד על הרבה דברים אבל הניצחונות הללו מוסיפים הרבה ביטחון. זה גם מוריד קצת לחץ מסביב, אבל זו רק משימה קטנה, עכשיו צריך להעפיל לגמר. עדיין לא ראיתי קבוצה שמתבססת רק על כישרון, צריך לשלב גם את הכישרון וגם את האופי, זה יכול להיות שילוב מנצח. אנחנו מאוד אופטימיים".

רוני אוואט מאמן אשדוד אמר בסיום: "עשינו היום כמה שינויים, בסופו של דבר יצאנו מתוסכלים מול נס ציונה אבל הפקנו לקחים. היום נראינו טוב יותר, רעננים יותר, שיחקנו כדורגל טוב בחלקים גדולים של המשחק ונסתכל קדימה. חסר לנו רועי גורדנה שהוא הלב שלנו, יעקב בריהון חוזר מפציעה, יש עוד כמה חוסרים אבל אני סופר-מרוצה מהחבר'ה הצעירים שנכנסו היום והראו כדורגל מצוין. אני בטוח שנהיה טובים יותר ונשחק טוב יותר. אנחנו מחפשים עוד זר אחד לפחות, אולי גם נצליח להביא עוד ישראלי אחד, אבל יש לנו סגל טוב".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים עלתה לחצי הגמר אחרי 1:1 עם מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully