וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משה חוגג נפגש עם השר גלעד ארדן

6.8.2019 / 15:15

הבעלים של בית"ר נפגש עם השר לביטחון פנים בנוגע לאפשרויות להתמודדות עם נושא הגזענות והאלימות במגרשים. אוחנה, מוחמד וגרסיה עלו 18 מיליון שקל, כ-3,000 כרטיסים הוקצו לאוהדי ב"ש לקראת מחזור הפתיחה

פלייר רוני לוי בית"ר ירושלים/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הבעלים של בית"ר ירושלים חוגג נפגש היום (שלישי) עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן לשיחה שנקבעה מראש לפני מספר שבועות בנוגע לאפשרויות להתמודדות עם נושא הגזענות והאלימות במגרשים. הצדדים אמורים להבהיר בהמשך את דרכי התמודדות עם התופעות והענישה של המוסדות. מנכ"ל בית"ר מוני ברוש ויושב הראש אלי אוחנה נכחו בפגישה, כמו גם ראש חטיבת האבטחה במשטרת ישראל צ'יקו אדרי ותנ"צ מוריס חן, נציגי היחידה למניעת אלימות בספורט וגורמי האכיפה במשטרת ישראל.

בהודעה לתקשורת נמסר: "השר ארדן שוחח עם הנהלת המועדון על פעילות הקבוצה למיגור האלימות והגזענות ועל המשך המאבק המשותף בהן במטרה לאפשר לכל אוהדי הקבוצה מרחבי המדינה ליהנות מצפיה ועידוד במשחקי הקבוצה באופן בטוח ונקי מגילויי גזענות ושנאה. בפגישה הועלו פתרונות אפקטיביים שייבחנו בתקופה הקרובה וביניהם יכולת הקבוצה להרחיק אוהדים לפרק זמן ממושך ממשחקי בית וחוץ ובחינת מתן סמכות למשטרה להטיל קנס כספי בהליך של "הסדר מותנה" בגין קריאות גזעניות".

השר ארדן בירך את חוגג על פעילותו ואמר: "כאוהד בית"ר מילדות, אני מברך את המועדון ואותך על הפעילות לשיפור חווית הספורט ולמיגור גילויי גזענות מהמגרשים. משטרת ישראל השקיעה המון בשנים האחרונות כדי להיאבק באלימות בספורט ואני מצפה ממנה ומפרקליטות המדינה להפעיל את כל הכלים והסמכויות כדי להיאבק באותם אלו שפוגעים בציבור כולו וגם מכתימים את שמה של ישראל ברחבי העולם בשל האלימות והקריאות הגזעניות שמשחקים לידיים של אויבנו ומחרימנו".

משה חוגג אמר: "אנחנו שמחים מאוד מהדרך בה השר פועל, משתף איתנו פעולה ורואה איתנו עין בעין את המטרה אליה אנחנו חותרים. נמשיך לדבוק ב'ואהבת לרעך כמוך' ככלל יסוד עבורינו, כשמערכת האכיפה לצידנו".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. דני מרון
סיכמו על דרכי התמודדות. חוגג/דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים עלי מוחמד. דני מרון
הבקרה לא מכירה בהם כנכסים. אוחנה/דני מרון

הבוקר חזרה הקבוצה להתאמן לקראת המשחק האחרון במסגרת בית ב' של גביע הטוטו, מחר נגד מ.ס אשדוד בטדי. נקודה במשחק תבטיח לבית"ר את מקומה בחצי הגמר, שם אגב היא עשויה לפגוש את הפועל באר שבע כשבוע לפני משחק הליגה ביניהן. רוני לוי צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב מחר, לאחר שלא מעט שחקנים שיחקו שלושה משחקים בשבוע. בשלב זה הצוות המקצועי צפוי להמשיך עם הציוות של אנטואן קונטה ואור זהבי כבלמים. לגבי טל בן חיים, הבלם עבר בדיקה בנוגע לפציעה ממנה הוא סובל ובימים הקרובים יתברר מתי הוא חוזר לאימונים. עידן ורד צפוי להיות כשיר רק לאחר פגרת הנבחרת בספטמבר.

מעל 1,000 כרטיסים נמכרו ביום המכירה הראשון למשחק פתיחת העונה של בית"ר ירושלים נגד הפועל באר שבע בטדי (המחזור ייצא לדרך ב-24.8). בשלב זה הוקצו לאוהדי באר שבע כ-3,000 כרטיסים, כאשר בשלב מאוחר יותר יוחלט אם להקצות עבורם את כל היציע הדרומי. עלות ההפרדה ביציע הדרומי היא גבוהה ובבית"ר יבצעו אותה אך ורק אם יאזלו כל הכרטיסים לאוהדיה ביציעים מערבי, מזרחי וצפוני בשלב מוקדם יחסית.

אגב, עד לתחילת הליגה יצטרך משה חוגג להעמיד ערבויות אישיות של כ-40 מיליון שקל לבקרת התקציבים. בבית"ר ציפו שהבקרה תכיר בחלק מהרכישות בקיץ כנכסים עתידיים, אך הבקרה סירבה ודורשת ערבויות נזילות על כל התקציב. על פי הדו"חות שהגישה בית"ר לבקרה, עלות רכישתם של עלי מוחמד, מיכאל אוחנה ו-50% מכרטיסו של ליוואי גרסיה מגיעים ל-18 מיליון ש"ח. הבעלים משה חוגג רואה בסכום זה השקעה ומשוכנע שבסיכום הכולל השלושה יימכרו ביותר כסף בעתיד.

עדכון ראשון: 10:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully