וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי נחת כדי להתרשם ממכבי חיפה, ייפגש עם בלבול ושחר

8.8.2019 / 6:53

הקשר ההולנדי הגיע ארצה, יסייר במתקנים ויפגוש את נשיא ומאמן הירוקים לפני שיחליט אם להיענות להצעה, שעומדת על כחצי מיליון יורו לעונה. מאנג'ק "נפרד" מהקבוצה, ניקו אולסק עשוי להצטרף

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- הקשר ההולנדי צ'ארון שרי נחת בישראל כדי להתרשם ממכבי חיפה

- הירוקים מציעים לו שכר עונתי בגובה חצי מיליון יורו

- ז'ורז' מאנג'ק "נפרד" ממכבי חיפה בפוסט נרגש

- ניקו אולסק עשוי להצטרף ממכבי נתניה

seperator

צ'ארון שרי נחת לפנות בוקר בישראל וייפגש עם ראשי מכבי חיפה ביומיים הקרובים. הקשר ההולנדי, שניהל בימים האחרונים משא ומתן מתקדם עם הקבוצה, מעוניין להתרשם מהעיר ומהמתקנים. בין היתר הוא יסייר באיצטדיון העירוני ובמתחם האימונים בכפר גלים וכן ייפגש עם מרקו בלבול ויעקב שחר.

אחרי הסיורים והפגישות, שרי יחליט אם לקבל את ההצעה של הירוקים שעומדת על שכר בגובה חצי מיליון יורו לעונה.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם צ'ארון שרי

לכתבה המלאה

צפו בביצועיו של שרי

שרי, 31, מתופקד כקשר התקפי מאחורי החלוץ ובינואר 2017 הוא חתם בגויז'ו מהליגה הסינית השנייה. שרי קיבל הצעה מג'יאנגז'ו סונינג מהליגה הסינית הבכירה, אך דחה אותה והושאל לקייסריספור הטורקית, במדיה הוא רשם 16 הופעות וכבש שישה שערים. שרי החל את דרכו בטוונטה ההולנדית ועבר במספר קבוצות ובניהן אמן, דן חאג וכרונינגן. התחנה הרצינית הראשונה שלו מחוץ להולנד היתה קווינס פארק ריינג'רס, בשורותיה הוא רשם 59 הופעות וכבש 14 שערים. אם שרי יחתום בקבוצה הוא יחבור להולנדי אחר, יאניק וילדסחוט, שהצטרף לירוקים לפני לפני כחודש.

מלבד שרי, חיפה רוצה לצרף שני זרים נוספים. מי שכבר כנראה לא יגיע הוא ז'ורז' מאנג'ק שהעלה אתמול פוסט "פרידה" ממכבי חיפה, כביכול, בו הציג קליפ של הרגעים הגדולים במדי הירוקים וכתב: "נשבר לי הלב". מי שעשוי להצטרף הוא ניקו אולסק, ובמקביל גם אופציות של שחקנים זרים עומדות על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully