וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא מאשרת למוחמד אבו פאני לעבור להפועל חדרה בהשאלה

4.8.2019 / 11:48

למרות מיעוט הדקות, הקשר שמבוקש בחדרה קיבל הודעה שבלבול לא מאשר את עזיבתו. אליסון דוס סנטוס עשוי להישאר עד סוף העונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הודיעה לקשרה מוחמד אבו פאני שהיא לא מתכוונת להשאילו בשלב זה להפועל חדרה. אבו פאני שיחק בחדרה כמושאל בהצלחה גדולה בחצי הראשון של העונה שעברה ובמועדון מאוד רצו לראות אותו חוזר - בעיקר אחרי שהבינו שמכבי חיפה מחפשת שחקן נוספת למרכז המגרש, למרות הגעתם של יובל אשכנזי ודולב חזיזה. אבו פאני עצמו כבר הסכים למהלך, אבל ראשי מכבי חיפה הודיעו לו שמרקו בלבול לא מאשר את שחרורו.

אבו פאני הוא לא היחיד שקיבל הודעה כזו. גם יהב גורפינקל, שי בן דוד וגיל יצחק קיבלו הודעות שהם נשארים בסגל ולא עוזבים, אבל נראה שאם וכאשר מכבי חיפה תצרף שחקנים נוספים בעמדות שלהם, הם יקבלו אישור לעזוב בהשאלה. גורפינקל מבוקש בעצמו בחדרה וסקציה נס ציונה מאוד רוצה את יצחק. גם אליסון דוס סנטוס קיבל הודעה שאין כוונה לשחרר אותו בשלב זה וייתכן שבסופו של דבר הבלם הברזילאי יישאר, למרות שכבר קיבל הודעה לפני כמה שבועות שהוא לא בתכניות.

בינתיים הצוות המקצועי מחפש חיזוק. ז'ורז' מאנג'ק קיבל ממכבי חיפה הודעה שהיא מחפשת אופציות אחרות לאור הסחבת בענייניו ואחת האופציות שמוזכרות שוב ושוב הוא ניקו אולסק ממכבי נתניה. המטרה היא גם לצרף בלם זר נוסף.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
ימשיך להיאבק על דקות משחק בכרמל. אבו פאני/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully