וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה: גארת' בייל וחאמס רודריגס לא בסגל לזלצבורג ורומא

השניים לא נכללו בסגל של ריאל מדריד לצמד משחקי ההכנה האחרונים לפני פתיחת העונה בספרד. גם מודריץ' בחוץ. הזאר, יוביץ' ומיליטאו בפנים

עריכת וידאו: מתן חדד

רציתם עוד הוכחה לכך שגארת' בייל בדרך החוצה מריאל מדריד? קיבלתם: מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, פרסם היום (רביעי) את הסגל לשני משחקי ההכנה האחרונים של קבוצתו לקראת פתיחת העונה בליגה הספרדית בעוד כעשרה ימים, כשגם הפעם, הכוכב הוולשי שנמצא בדרך החוצה, נותר בחוץ, זאת למרות שלקח חלק באימון האחרון של הקבוצה. גם חאמס רודריגס, ששב לאימונים לאחר שהתאושש מהקופה אמריקה, לא יהיה בסגל של הבלאנקוס למשחקים מול רד בול זלצבורג ורומא.

כזכור, בייל אמור היה לחתום בג'יאנגזו הסינית, אך ברגע האחרון החליט בעלי הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, שלא לשחררו ללא תמורה. חלון ההעברות בסין הסתיים, וכעת לא ברור האם ולאן יעבור בייל בחלון ההעברות הנוכחי.

לוולשי, שנרכש ב-100 מיליון יורו מטוטנהאם, חוזה לשלוש שנים נוספות בשורות הקבוצה מבירת ספרד, וכדי לחסוך את משכורתו האסטרונומית (17 מיליון יורו בעונה), ריאל מדריד תהיה חייבת לשחררו ללא תמורה, כשבימים האחרונים באיירן מינכן הוזכרה כמועמדת לקלוטו.

סגל ריאל מדריד למשחקים הקרובים

גם חאמס רודריגס, ששיחק בשתי העונות האחרונות כמושאל בבאיירן מינכן, לא ייקח חלק במשחקי ההכנה וכך גם לוקה מודריץ', ששמו נקשר למעבר למילאן. מי שכן יהיו בסגל לצמד המשחקים הקרוב הם שחקני הרכש אדר מיליטאו, לוקה יוביץ' ואדן הזאר.

עד עתה, ריאל מדריד, שאשתקד חוותה את אחת מעונותיה הגרועות בשנים האחרונות, נראתה רע מאוד במשחקי ההכנה; היא ספגה שלושה שערים מבאיירן מינכן בהפסד 3:1, שניים מארסנל ב-2:2, שבעה (!) שערים מאתלטיקו ב-7:3 וגם שלושה שערים מפנרבחצ'ה בניצחון האחרון 3:5 בגביע אאודי.

עוד בוואלה!

בייל הפך לסיוט של ריאל מדריד: "מוכן להישאר לפחות עד ינואר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully