וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפך להרגל: חן דילמוני שוב ערך אימון ביום חופש של הפועל חיפה

6.8.2019 / 12:02

השחקן שיגיש בימים הקרובים תביעה לבית הדין לעבודה, שוב נקרא לאימון שכלל ברובו המוחלט ריצות בלבד כשיתר השחקנים זכו לחופש. שוקרני לא הגיע כי לא חש בטוב. עידן שמש שוחרר

פלייר אימון הפועל חיפה/יח"צ

צפו באימון "המיוחד" של חן דילמוני

אחרי שהתאמנו עם הקבוצה בשבוע שעבר, היה נדמה שבהפועל חיפה הפסיקו לנדות את חן דילמוני ורועי שוקרני. אלא שכעת מסתבר שבקבוצה ממשיכים לנדות את השניים שמחפשים קבוצה. אתמול (שני) התבקשו השניים להגיע לאימון עם מאמן ממחלקת הנוער, בזמן שיתר השחקנים זכו לחופש.

אגב, ההודעה על האימון "המיוחד" נמסרה לשניים רק לאחר משחק גביע הטוטו ביום ראשון בשעת לילה מאוחרת. שוקרני אינו חש בטוב ולא הגיע לאימון, כך שדילמוני ערך אימון לבדו. בסרטונים והתמונות שהגיעו לידי וואלה! ספורט, עולה שדילמוני ערך את רוב האימון בריצות בלבד, כשהחלק היחידי מלבד ריצות היה ריצה עם כדור בין קונוסים. האימון כולו נערך קצת יותר משעה ובנוכחות של מאמן ממחלקת הנוער.

בחיפה לא הגיבו למכתב ההתראה ששלח דילמוני וכעת הוא יגיש בימים הקרובים תביעה לבית הדין לעבודה כנגד המועדון. אגב, שחקנים בקבוצה הביעו אכזבה ממה שנעשה לשחקנים ובראשם מי שנחשבים למנהיגי הקבוצה - עדן בן בסט וגילי ורמוט. שחקן אחר בקבוצה אמר: "זו לא ההתנהלות שמתאימה ליואב וזה מפתיע אותנו. כואב לראות חבר לקבוצה רץ בצד לבד. כולם מקווים שהעניין ייפתר במהרה.

חן דילמוני הפועל חיפה. אתר רשמי
חן דילמוני מתאמן לבדו/אתר רשמי

עורך דינו של דילמוני, שי אליאס, מסר בתגובה: "למרות ההתראה שניתנה להפועל חיפה על הפרת הסכם עקב נידוי לא חוקי, הם לא מתקנים את ההפרה וממשיכים בביזוי וההשפלה. בימים הקרובים תוגש תביעה". תגובת הפועל חיפה תובא לכשתתקבל.

עוד שחקן שלא ישחק בהפועל חיפה העונה הוא החלוץ עידן שמש. זאת לאחר שהקבוצה הודיעה היום על שחרורו. בהודעת המועדון נכתב כי: "מאמן הקבוצה חיים סילבס שוחח עם עידן שמש בעקבות ריבוי החלוצים והחשש מדקות משחק מועטות ונתן אור ירוק לו ולסוכנו אפי סופר לחפש מועדון לשחק בו בעונה הקרובה".

חן דילמוני הפועל חיפה. אתר רשמי
חן דילמוני הפועל חיפה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully