וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג בוזגלו: "הכול רץ לי בראש ברגע השער. היום נולדתי מחדש"

4.8.2019 / 21:39

קשר הפועל חיפה חזר לכבוש, שנה אחרי הפציעה הקשה. חיים סילבס לא התרגש מה-1:4 על קרית שמונה: "זה סבבה לגיבוש". דגו: "שמח שקיבלנו את הסטירה הזו"

הפועל חיפה השיגה ניצחון ראשון העונה בגביע הטוטו, כשהביסה הערב (ראשון) 1:4 את עירוני קרית שמונה והשאירה את בית א' פתוח לגמרי עם הצגה במחצית הראשונה. נס זמיר כבש צמד, אלמוג בוזגלו חגג את הקאמבק עם שער ראשון מאז הפציעה באוגוסט אשתקד וניסו קפילוטו חתם את המחצית, אחרי שמוחמד שכר צימק לאורחת שקיוותה להבטיח כרטיס לחצי הגמר וקרסה.

"היום נולדתי מחדש", אמר בסיום אלמוג בוזגלו הנרגש. "שנה עברה מאז הופעת הבכורה באוגוסט, פה במגרש הזה, וגם אז זה נגמר עם שער באירופה. ואז הגיעה הפציעה. היום חזרתי למגרש כשחקן הרכב, עם הקהל הביתי, ואין מאושר ממני לסיים ככה את המשחק. ברגע השער הכול רץ לי בראש כמו סרט אחד ארוך - השיקום שעברתי, כל החודשים האלה. והגול היה ברגל שנפצעתי, ובאותה תנועה בדיוק. הכול משמיים. אבא שלי עזר לי כל השנה מבחינה מנטלית כי היו לי תקופות לא פשוטות. אני שמח שהוא הגיע הערב וראה אותי כובש".

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
גם אבא נהנה ביציע. אלמוג בוזגלו/לילך וייס רוזנברג

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "הייתה מחצית ראשונה טובה, לחצנו גבוה ויצאנו קדימה. מחצית שנייה הייתה פחות טובה, היינו סחוטים ובמזג אוויר כזה קשה ללחוץ. וכשאתה לא לוחץ בשיטה כזו, אז אתה יותר חשוף. לא נסחפתי כשהפסדנו ואני לא מתרגש גם מהניצחון. זה סבבה לגיבוש, לא יותר מזה. אני אוהב את קרית שמונה, עזבתי בצורה יפה. היו לי שם חוויות טובות וטובות פחות, אני מודה להם על הדרך והמשכתי הלאה".

על חיזוק אפשרי: "חתם קשר (פרנסיסקו סנטוס ג'וניור) שיגיע מחר ויצטרף. יש סגל טוב, אמנם טיפה באיחור בגלל מה שקרה עם גבריאל תמאש. שינינו קצת את המחשבות, אבל הפועל חיפה תהיה גם אחריי וגם אחרי כל שחקן. תמאש לא רצה להישאר, רצינו שזה יצליח ושזה יקרה, אבל היו דברים שעברו את הגבול. אני מאחל לו הצלחה ענקית".

מסאי דגו, מאמן עירוני קרית שמונה: "היינו זחוחים, חשבנו שאנחנו מוכנים לליגה ואני שמח שקיבלנו את הסטירה הזו. ממשיכים הלאה. עדיף שזה קרה בגביע הטוטו ולא בליגה. לא היינו קיימים מבחינה הגנתית, היינו מאוד רכים והם היו ראשונים לכל כדור ויצאו להתקפות מעבר בקלות. עשינו שני משחקים טובים והיום הרבה פחות, גם התקפית. עד הליגה, אם נרגיש שאנחנו צריכים שחקן לסגל, נעשה את זה. בינתיים יש כאן סגל טוב, צריך להישאר עם רגליים על הקרקע. אני מקווה שנעשה את זה מול הפועל כפר סבא ונעלה לחצי הגמר. מקווה שבליגה נראה קרית שמונה אגרסיבית ודינמית שתיתן 200 אחוז. היום לא ראינו את זה".

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
היינו זחוחים. מסאי דגו/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully