וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים נותרו המומים: שוקרני ודילמוני התבקשו להתקלח בחדר אחר

29.7.2019 / 15:55

שני "המנודים" של הפועל חיפה היו בדרך למקלחות בזמן ששאר השחקנים נכנסו לאסיפה, ונאלצו לקחת את החפצים ולעבור לחדר אחר. שחקן בקבוצה: "מראה לא נעים לאף אחד מאיתנו"

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

בווידאו: הפועל חיפה פותחת עונה

בהפועל חיפה, כידוע, החליטו להורות לשחקני הקבוצה חן דילמוני ורועי שוקרני להתאמן בנפרד משאר השחקנים. בעוד שדילמוני לא מתאמן עם הקבוצה מאז יציאתה למחנה האימונים, שוקרני נכנס רק אתמול (ראשון) לחבורת "המנודים". השניים ערכו אתמול אימון, שעל פי עדות של שלושה משחקני הקבוצה הסתיים בצורה לא נעימה בכלל.

באותו הבוקר קיבלו השניים הוראה שלא להיות חלק מהאסיפות של הקבוצה. בעת שבאו להתקלח, נכנסו אנשי הצוות ושאר השחקנים. השניים, שהבינו שאסור להם להיות באסיפות, ראו את אנשי הצוות פותחים להם את הדלת ומסמנים להם לצאת, וכך שוקרני ודילמוני עשו. "זה לא היה מראה נעים לאף אחד מאיתנו", אמר אחד השחקנים. "מדובר בחברים שלנו. לראות אותם אוספים בידיים נעליים ובגדים יוצאים מבוישים היה לא נעים. יש צורה לעשות דברים".

בארגון השחקנים הגיבו לנידוי השחקנים ואמרו לוואלה! ספורט שהם מודעים לעניין, ושהם פנו להנהלת המועדון בדרישה להפסיק באופן מיידי את ההתעמרות בשחקנים. בארגון פועלים כעת אל מול ההנהלה, ואם בקבוצה לא יחזירו את השניים לאימונים רגילים, לא מן הנמנע שתוגש נגד הפועל חיפה תלונה להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגה. בהפועל חיפה סירבו להגיב.

חן דילמוני שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
מקרה לא נעים. חן דילמוני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully