וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם משפטי: "מסמך המענקים של יואב כץ מחייב משפטית"

29.7.2019 / 12:40

הבעלים של הפועל חיפה ממשיך לא לשלם את מענקי הגביע מעונת 17/18 והשחקנים זועמים. בקבוצה הודיעו לשוקרני ודילמוני שמעתה הם יתאמנו בצד. שחקן: "זה מביש"

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

גורם משפטי בכיר מעולם הכדורגל טוען שאם אחד משחקני הפועל חיפה יתלונן על כך שלא קיבל עד היום את המענק על הזכייה בגביע המדינה בסיום עונת 2017/18, יואב כץ יחויב לשלם על ידי ההתאחדות לכדורגל שכן מדובר במסמל שמחייב משפטית.

כזכור, כץ התחייב במסמך חתום רשמי של המועדון לשלם מענקים לשחקני ואנשי הצוות של הקבוצה. לפי הסיכום שהוסכם אחר כך בעל פה, הוסכם שכ-130 אלף יורו יתחלקו בין שחקני הסגל וארבעה אנשי צוות מקצועי.

בפועל כץ לא שילם עד כה את המענקים, מה שיוצר זעם אצל לא מעט שחקנים. "יואב התחייב בכל כלי תקשורת שאחרי שנבטיח את ההישארות הוא ישלם", הזכיר שחקן בקבוצה, "אחר כך אמרו לנו שביולי ישלמו ועכשיו אומרים באוגוסט. אז נחכה ונראה אבל אף אחד לא אופטימי".

גם בארגון השחקנים שלחו מסר לשחקנים שאם יתלוננו אליהם על העניין הם יפעלו, אך כל עוד לא נעשתה אליהם פנייה הם לא יכולים לפעול בעניין.

בעניין אחר: בחיפה החלו גם במנהג "המנודים", כאשר רועי שוקרני וחן דילמוני קיבלו הודעה שיתאמנו בנפרד משאר הקבוצה. דילמוני כזכור גם לא ייצא למחנה האימונים. שחקן בקבוצה מספר: "הם מתאמנים בצד שעה לפני. זה מביש שככה מתייחסים לשחקנים. שתמאש שבר את הכלים כל המועדון יצא נגדו אבל כנראה שבכיוון ההפוך זה מותר".

תגובת הפועל חיפה לדברים תובא לכשתתקבל.

עוד בנושא
בשנה שעברה: יואב כץ חתם על מסמך המענקים שמסעיר את הפועל חיפה
הפועל חיפה משוועת לחיזוק, צדק ובלטקסה בראש הרשימה

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. לירון מולדובן
ישלם? כץ/לירון מולדובן
מסמך הפועל חיפה. עיבוד תמונה
מסמך הפועל חיפה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully