וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ חתם על מסמך המענקים שמסעיר את הקבוצה

18.3.2019 / 9:31

על אף שכץ טען שאינו מחויב למענקים על ההעפלה לאירופה לשחקנים שעזבו, מסמך חושף שהוא מחויב להם חוזית. שחקנים אחרים טוענים: קלינגר הודיע לנו על ההחלטה. וגם: כל סימני השאלה לעונה הבאה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בפלייר: התגובות בסוים המשחק בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים

עיקרי הדברים:

- יואב כץ העביר בעונה שעברה מסמך רשמי חתום בו הוא מתחייב למענקים על העלייה לאירופה
- שחקנים בקבוצה טוענים: "קלינגר אכן אמר באחת האסיפות שרק מי שיישאר יזכה למענק"
- בקבוצה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק מול בית"ר ירושלים
- במועדון משוכנעים: מימר צריך להמשיך עונה נוספת
- גולדברג מבוקש על ידי נתניה ובית"ר
- בקבוצה מתלבטים אם לצרף שוער ישראלי או זר בעונה הבאה

גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
ממשיכים עונה עם הרבה עליות וירידות. הפועל חיפה/קובי אליהו

בעלי הפועל חיפה יואב כץ העביר מסמך רשמי חתום של המועדון לידי הקפטנים והמאמן ניר קלינגר בעונה שעברה שבו הוא מתחייב לתת מענקים על ההעפלה לאירופה. המסמך שהגיע לידי וואלה! ספורט מחייב למעשה את כץ להעניק כמחצית מהמענק מאופ"א על ההעפלה לשלב הראשון בלבד לשחקנים ולארבעה אנשי הצוות לפי החלוקה שהם יקבעו.

המשמעות היא ש-130 אלף יורו אמורים להתחלק בין שחקני הסגל של העונה שעברה לבין ארבעה אנשי צוות, כאשר לפי שחקנים ההסכמה בינם לבין קלינגר הייתה שהחלוקה תהיה שווה וכל שחקן ואיש צוות יקבל סכום זהה. כזכור, בשבוע שעבר ביקש כץ מהשחקנים לחתום על מזכר לפיו קלינגר הבהיר להם שהמענק יהיה רק למי שיישאר בקבוצה אך אלו סירבו לחתום.

בתגובה לידיעה כץ הגיב שהוא אינו מחויב למענקים ועושה זאת מרצונו הטוב, כשרק לאחר הבטחת ההישארות הוא יחלק את המענקים ורק למי שנשאר בקבוצה. אלא שכעת המסמך שהגיע לידי וואלה! ספורט חושף שכץ התחייב חוזית למענקים.

עוד באותו נושא

מימר נגד התנהגות האוהדים: "חבל שהקהל בוחר בדרך הזו"

לכתבה המלאה
מסמך הפועל חיפה. צילום מסך
המסמך הרשמי בנושא/צילום מסך

עם זאת, מספר שחקנים בקבוצה חיזקו בשיחות עם וואלה! ספורט את הגרסה של כץ וסיפרו שבאחת מאסיפות השחקנים בעונה שעברה אמר קלינגר שרק מי שיישאר בקבוצה עונה נוספת יזכה למענק.

בעניין אחר, בקבוצה יצאו ברגשות מעורבים מה-0:0 אתמול (ראשון) מול בית"ר ירושלים. מצד אחד בקבוצה שיבחו את השחקנים על המחויבות והאגרסיביות אך מהצד השני בחיפה מאוכזבים מאוד מהעובדה שלא כבשו ושירדו בתיקו מאופס. במועדון מבינים למרות ההצהרות של יואב כץ שהקבוצה תישאר סופית בליגה שכעת המטרה היא לסיים במקום השביעי. בצוות המקצועי רוצים להבין האם שרון מימר יישאר המאמן בעונה הבאה ואם להתחיל ולבנות את העונה הבאה, כשלא מעט עמדות יחוזקו וגם שחקנים שנמצאים בקבוצה עשויים לעזוב אותה.

מי שמבוקש במכבי נתניה ובבית"ר ירושלים הוא שון גולדברג שעשוי לעזוב את חיפה ולעבור לאחת הקבוצות הללו בקיץ. בחיפה ינסו להשאיר את השחקן, אך אם לא יביאו שחקן אחר בעמדה זו, או ישאירו את חן דילמוני שיהפוך למגן הראשון. ארנסט שטקוס יעזוב לבית"ר ירושלים כשרן קדוש שזכה למחמאות על יכולתו יישאר בקבוצה. בנוסף אליו יצטרף שוער, כשההתלבטות כעת היא האם להחתים שוער ישראלי או שמא לצרף שוער זר. במקרה של ישראלי העדיפות היא לאיתמר ניצן.

בנוגע למימר עצמו הרי שיואב כץ עדיין לא סיכם עם המאמן, וזאת למרות שביקש ממנו להכין את העונה הבאה. במועדון ישנה תמימות דעים שהמאמן צריך להמשיך בקבוצה, וזאת למרות הקריאות להתפטר של חלק מן האוהדים אתמול לעברו.

מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג: "בבקשה שהועלתה בזמנו למענק נוסף יש טעם לפגם בלשון המעטה, בגלל שיואב כץ עומד מאחורי החוזים של כל אחד ואחד מהשחקנים ומשלם להם בזמן את שכרם ואמרתי לו גם את דעתי בעניין. יואב החליט לפנים משורת הדין ומתוך רצון טוב לשלם לשחקנים ואף התעקש שאנשי המנהלה והמשק שעבדו ימים כלילות כדי שהקבוצה תופיע בצורה ראויה ומכובדת באירופה יקבלו גם הם מענקים".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. לירון מולדובן
כץ/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully