וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה סירבו לחתום על מסמך שפוטר את כץ ממענקים לאקסים

14.3.2019 / 10:15

אקט של סולידריות: השחקנים לא הסכימו לחתום על מזכר שמוכיח שכץ לא צריך לשלם בונוס לקלינגר, תורג'מן, בן בסט ושיימן על ההעפלה לאירופה. מימר: "מנסה לסגור עם יואב לעונה הבאה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הפועל חדרה חוגגת העפלה לפלייאוף העליון

שחקני הפועל חיפה באקט של סולידריות לאקסים: לוואלה! ספורט נודע שהשחקנים סירבו לחתום על מסמך שמוכיח כביכול שהבעלים יואב כץ לא מחויב לשלם מענקים על ההעפלה לאירופה בעונה שעברה לניר קלינגר, אלון תורג'מן, עדן בן בסט ושמואל שיימן.

בימים האחרונים נדרשו שחקני הקבוצה לחתום על מזכר בו נכתב שקלינגר הצהיר בפניהם אשתקד שמי שיעזוב את המועדון לא יהיה זכאי למענק. מסמך כזה היה פוטר כביכול את כץ מתשלום למאמן ולשחקנים לשעבר, שעברו לקבוצות אחרות בשנה שחלפה מאז ההעפלה לאירופה.

בין כה וכה אף לא אחד מהשחקנים או הצוות המקצועי עדיין קיבל את המענק, שעל פי גורמים במועדון עומד על כ-15 אלף שקל נטו, זאת למרות הבטחות חוזרות ונשנות מצידו של כץ. הבקשה האחרונה של הבעלים לא התקבלה יפה, כאמור.

השחקנים, באמצעות הקפטנים ניסו קפילוטו וגילי ורמוט, הודיעו שהם לא מוכנים לחתום על המסמך למרות שהוא לא נוגע להם באופן ישיר.

תגובת הפועל חיפה תובא לכשתתקבל.

עוד בנושא

אוחנה דווקא מפרגן: "ניר קלינגר אחד המאמנים הטובים שראיתי"
מהפכת ה-VAR יצאה לדרך: "זה יום היסטורי לכדורגל הישראלי"
עוזב את רוסיה: "רוסטוב קיבלה שש הצעות על וידאר קיארטנסון"

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. לירון מולדובן
מנסה לחסוך כמה גרושים, אבל השחקנים לא מאפשרים. יואב כץ/לירון מולדובן

במקביל, אוהדי הקבוצה פתחו בקמפיין להחזרת אורן ניסים למועדון. השחקנים רוצים שניסים ישמש כעוזר מאמן של שרון מימר בצוותא עם מאיר בן מרגי. מימר וניסים מצויים בקשרי חברות והמהלך עשוי לצאת לפועל אם מימר אכן יחתום על הארכת חוזה לעונה נוספת.

היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות שרון מימר ועידן שמש לקראת המשחק בשבת מול בית"ר ירושלים, שיפתח את הופעותיה בפלייאוף התחתון.

שרון מימר פתח את מסיבת העיתונאים והתייחס לאי העפלת קבוצתו לפלייאוף העליון: "החטא שלנו הוא שפיתחנו ציפיות עם אמירות שגויות. ב-7 מחזורים חדרה עשתה ארבע נקודות בלבד ואנחנו היינו צריכים לקחת נקודה אחת יותר ולא עשינו זאת לצערי, ועקב כך אנחנו בפלייאוף התחתון.

בנוגע להמשך דרכו במועדון מהכרמל אמר מימר: "כבר לפני חודש התחלתי להכין את הקבוצה עם יואב כץ. יש כבר תכנית יסודית לעונה הבאה שהכנו יחדיו. אנחנו מנסים לסגור את החוזה לעונה הבאה ועדיין מדברים על כך אבל עדיין לא חתמנו. הכל דינמי בכדורגל והכל יכול להשתנות בין רגע, אנחנו צריכים להמתין. אי אפשר לבטל את מה שעשינו העונה בגלל כמה משחקים לא טובים. עשינו הישגים יפים ועברנו קבוצות שהיו מעלינו בטבלה והיום הן במאבקי התחתית". על כוונותיו להמשיך כמאמן הקבוצה אמר: "אני מאוד נהנה פה ורוצה מאוד להמשיך".

על המשחק הבא במחזור הקרוב בפתיחת הפלייאוף התחתון מול בית"ר ירושלים אמר: "אנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות כדי לצבור שוב ביטחון וניצחון מול בית"ר הוא הפתרון לכך".

ההחלטה להרכיב את רן קדוש במקומו של ארנסטס שטקוס שוערה הראשון התייחס המאמן: "קיבלנו את ההחלטה עודלפני המשחק הקובע מול רעננה. לרן יש חוזה כאן בעונה הבאה ויכמנו שהוא יקבל הרבה יותר דקות בפלייאוף במקום ארני. לא הכנתי מראש את אף אחד מהם מי יפתח במשחקים הבאים אבל י לנו שני שוערים טובים שמוכנים לרשות הקבוצה ואנו יודעים זאת".

מימר התייחס לשחקנו לשעבר, מקסים פלקושצ'נקו שעבר ליריבה העירונית ואמר את דעתו על הקשר בין עזיבת הקשר הצעיר לאי עליית הקבוצה לפלייאוף העליון: "עם מקסים היינו מתחת לקו האדום ואין שום קשר בין מכירתו למצב הקבוצה".

שחקן הפועל חיפה, עידן שמש התראיין גם כן במסיבת העיתונאים ודיבר על מצב הקבוצה ועל עצמו בפן האישי: "זאת אכזבה שלא הגענו לפלייאוף העליון. היינו צריכים לקחת 5 נקודות ולנצל את החולשה של חדרה בסיבוב השני ולא עשינו זאת". מבחינה אישית קיבלתי את הדקות שרציתי וציפיתי להן ואני חושב שהוכחתי שמקומי על המגרש".

על יריבתו במחזור הקרוב אמר: "בית"ר היא היריבה העיקרית שלנו בפלייאוף התחתון ויהיה מאבק קשה מולה. המטרה שלנו היא לצבור כמה שיותר נקודות כדי להגיע למקום השביעי בסיום העונה".

הבעלים יואב כץ התייחס לסוגיית המענקים: "המענקים הללו אינם התחייבות חוזית שמופיעה בחוזי השחקנים אלא החלטה שלי מתוך רצון טוב והיו אנשים רבים בקבוצה שאמרו לי לא לעשות זאת כי זו שגיאה. בשיחה שהתקיימה בנושא סוכם שכולם יקבלו את המענקים עבור העפלה לאירופה, שחקנים, אנשי צוות ואנשי המנהלה וזאת מתוך רצון טוב שלי. באותה שיחה הוחלט שרק מי שממשיך בקבוצה יקבל את המענק. המענקים ישולמו בתום העונה לאחר שהקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully