וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה שאוראל דגני לא ישמש יותר כקפטן, הפלונטר "משפיע על כל הקבוצה"

6.8.2019 / 14:46

מהקבוצה נמסר שזו "החלטה משותפת של המאמן ניסו אביטן והנהלת המועדון". הבלם התלונן: "לא יודע מה רוצים ממני, ממציאים דברים", האדומים מתעקשים לא לשדג את שכרו: "קפטן לא צריך להתנהל ככה". קפטן חדש ימונה בקרוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של דגני ואביטן לכבוד פתיחת העונה

הסאגה בין הפועל תל אביב לאוראל דגני מסרבת להסתיים. היום (שלישי) נמסר מהאדומים: "בהחלטה משותפת של המאמן ניסו אביטן והנהלת המועדון, הובהר היום לאוראל דגני כי עקב סיבות אשר הובאו בפניו בשיחה אישית עם מנהל הקבוצה מורדי דדון, הוא לא ישמש יותר כקפטן הפועל ארקיע תל אביב. המאמן ימנה קפטן אחר במהלך הימים הקרובים".

מאחורי הקלעים קיימת מתיחות כבר מעל חודש, כאשר האופציה של דגני למצוא קבוצה שתשלם את סעיף השחרור שלו בכל רגע נתון מלחיצה את ראשי המועדון, שמצד אחד רוצים לדעת בוודאות שהבלם נשאר אך מנגד מסרבים לשדרג את חוזהו.

גם דגני לא שקט. הוא אומנם יודע שהפועל באר שבע תנסה לצרף אותו אם תעבור את נורשפינג ותעפיל לשלב הפלייאוף על העלייה לשלב הבתים בליגה האירופית, וגם בית"ר ירושלים נמצאת בתמונה כל עוד לא החתימה בלם זר, אך הוא מבחינתו היה מוכן לוותר על סעיף השחרור - בגובה 200 אלף דולר לחו"ל ו-400 אלף דולר לישראל - תמורת שדרוג של 15 אחוז לחוזה הנוכחי שלו.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, שחר הירש. לירון מולדובן
המתיחות רק גוברת. אוראל דגני ביציע/לירון מולדובן

אחרי שאתמול אדי גוטליב חתם רשמית באורנבורג הרוסית, ועל רקע המתיחות עם רז שלמה שמסרב לחתום על חוזה חדש וחוסר היכולת הכלכלית של ראשי המועדון לעמוד בשכרו של שיר צדק, ויתור על דגני יכול לרסק את הגנת הפועל תל אביב. לאחר דין ודברים בין דגני לשרון ניסנוב באימון אתמול אמרו שחקנים בקבוצה: "בלתי אפשרי שקפטן ירגיש ככה, זה משפיע על כל הקבוצה". התגובה של ההנהלה היתה: "קפטן לא צריך להתנהל ככה, כנראה שהוא לא יהיה הקפטן השנה".

ניסו אביטן, שרואה את דגני כעוגן שלו לעונה הקרובה, ניסה לשוחח עם שני הצדדים בניסיון למצוא פתרון אך ללא הצלחה עד עתה. כשהבלם יצא ממתחם האימונים אתמול הוא זרק לאנשים במועדון: "לא יודע מה רוצים ממני, ממציאים דברים", ואם כך מרגיש הקפטן של הפועל תל אביב ערב פתיחת עונה, זה לא מבשר טובות לאדומים.

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב עם משפחתו של יוסי שושן ז"ל. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
מאור בוזגלו עם משפחתו של יוסי שושן ז"ל/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

הפועל תל אביב השתתפה הערב במשחק ראווה באופקים לזכרו של יוסי שושן ז"ל, בנוכחות משפחתו ובכירי העיר. יוסי נהרג במהלך מתקפת טילים על ישובי הדרום. ה-20.8.2011, היה היום הקשה בו מצא את מותו הטראגי כאשר טיל גראד נחת סמוך למכוניתו. יוסי לא הצליח לתפוס מחסה בזמן - ונהרג במקום. יוסי הותיר אחריו אישה בחודש השמיני להריונה ושתי בנות. את בנו איתמר לא זכה להכיר.

הפועל תל אביב שיחקה מול קבוצה המורכבת מחבריו של יוסי ושחקני הקבוצה המקומית, וניצחה 0:8 משערים של מאור בוזגלו (צמד), פרנסיס קיירמה, מרווין פרסמן, רועי זיקרי, עלי כנאנה, עומר דמארי ומוטי ברשצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully