וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב חתם באורנבורג: "הרגשתי בבית בהפועל תל אביב"

תחנה שלישית בקריירה לבלם בן ה-26, שנפרד: "מודה לאוהדים האמיתיים, נכנסתם לי ללב". הפועל תל אביב תקבל כ-350 אלף יורו

פלייר בית"ר ירושלים רוני לוי/עריכת וידאו: מתן חדדד

אורנבורג הרוסית הודיעה היום (שני) על החתמתו של אדי גוטליב. הבלם הישראלי עבר לקבוצה מדרום הרי אורל מהפועל תל אביב, אחרי שהאדומים קיבלו כ-350 אלף יורו. גוטליב עבר רשמית רק עכשיו, אבל העזיבה שלו הייתה ידועה זמן רב והוא סיים את דרכו בהפועל תל אביב כבר לפני כמה שבועות.

זו התחנה הראשונה של גוטליב בן ה-26 מחוץ לישראל. הבלם שמחזיק באזרחות רוסית, התחיל את דרכו בהפועל עכו ושיחק במדיה בשנים 2011-2015, לפני שעבר להפועל תל אביב. בארבע השנים שלו במדים האדומים, גוטליב ידע עליות ומורדות ביחסים עם הקהל, אבל תמיד שמר על רמה גבוהה מבחינה מקצועית והיה אחד השחקנים הבולטים והיציבים של האדומים.

אורנבורג סיימה את העונה שעברה במקום השביעי ברוסיה - הגבוה ביותר בתולדותיה - ופספסה בשלוש נקודות את ההעפלה למוקדמות הליגה האירופית. פתיחת העונה הנוכחית הייתה הרבה פחות טובה והיא הפסידה בשלושת המחזורים הראשונים.

גוטליב כתב היום בחשבון האינסטגרם שלו: "תמה לה תקופה. אני לא יודע כמה שחקנים זוכים להשלים 4 שנים רצופות במועדון, בטח עם כל כך הרבה שינויים שקורים במהלך הדרך. אני לא נוהג לדבר, אבל אני מרגיש שהיום, אחרי שחתמתי על החוזה החדש באורנבורג, הגיע הזמן. הפועל תל אביב הייתה עבורי יותר ממקום עבודה ויותר מעוד קבוצה בקריירה. בכל בוקר כשהגעתי למתחם האימונים נתקלתי באנשי הצוות המסורים ביותר. הרגשתי בנוח, כיבדו אותי, נתנו לי את כל התנאים להצליח ותמיד ידעתי שלא משנה מה יקרה, הם עומדים מאחוריי. ‎היו גם תקריות שהייתי רוצה לשכוח, אבל היום הכל שייך לעבר. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו בשביל להודות לקהל האמיתי של הפועל, שנתן לי תמיד להרגיש מוערך ורצוי, גם כשאחרים חשבו אחרת. נכנסתם לי ללב. ‎לסיום, אני מאחל למועדון ולאוהדים הצלחה השנה, אני בטוח שתרגישו בבלומפילד את אותה תחושה שהרגשתי בכל יום במועדון: כמו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully