וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילויים, פציעות והשאלות: השחקן הבעייתי של הפועל חיפה

2.8.2019 / 19:12

לא למדו מתמאש? מבט על הקריירה של פרנסיסקוס סנטוס ג'וניור מגלה תקופת בילויים סוערת באנגליה, שלוש פציעות קשות ובעיקר השאלות

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

הפועל חיפה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הקשר פרנסיסקוס סנטוס ג'וניור לעונה אחת עם אופציה לאחת נוספת. הקשר בן ה-27, שנחשב בעבר לילד פלא, עבר עד כה קריירה סוערת במיוחד שכוללת לא מעט משברים.

פרנסיסקו ג'וניור, כאמור, נחשב לילד פלא ובנפיקה שמה את היד על הכישרון הגינאי כשהיה בן 15 וצירפה אותו למחלקת הנוער המפוארת שלה. הקשר עורר סערה כשברח ללא אישור להיבחן במנצ'סטר סיטי במקום לעבור בהשאלה ללייריה. בתום מאבק משפטי, בנפיקה קיבלה פיצוי של 1.5 מיליון יורו ובפברואר 2012 שלחה את השחקן לאברטון ללא תמורה.

הקשר הגיע לאנגליה כהבטחה, אבל במהרה נפצע בקרסולו. בנוסף, הודה שסבל מאוד מקשיי התאקלמות במיוחד לאחר מות אמו: "הגעתי לאנגליה שבוע לאחר שאיבדתי את אמי. קרו הרבה דברים ואיבדתי את הראש. לא הייתה לי תמיכה ולאף אחד לא היה אכפת ממני. עשיתי מה שרציתי. לפני כן, לא יצאתי לבלות ולא שתיתי אלכוהול. באברטון באו אליי בטענות, אבל לא ניסו לעזור לי". באנגליה דיווחו באותה תקופה שהקשר מתמקד בעיקר בבילויים מאשר בהצלחה שלו באברטון.

פרנסיסקו סנטוס ג'וניור במדי אברטון. GettyImages
הגיע לאנגליה כהבטחה, אבל במהרה נפצע בקרסולו. בנוסף, הודה שסבל מאוד מקשיי התאקלמות במיוחד לאחר מות אמו. פרנסיסקו סנטוס ג'וניור במדי אברטון/GettyImages

והיו גם פציעות. השחקן עבר סדרה של פציעות לא פשוטות. הקרסול השבית אותו לארבעה חודשים לפני שלטענתו דייויד מויס כפה עליו לערוך את ההופעה היחידה שלו באברטון במסגרת גביע הליגה. בספטמבר 2013 הוא הושאל לוויטסה, אבל נפצע בברך ונעדר כחצי שנה מהמגרשים. הוא המשיך להשאלה בסטרומגודסט הנורבגית, נבחן בסלטיק ולא קיבל חוזה. אחרי שהחמיץ את רוב עונת 2014/15, הושאל לפורט וייל (אותה אוהד רובי וויליאמס) במדיה שיחק משחק בודד.

את עונת 2015/16 פתח בוויגאן מהליגה השלישית באנגליה, אך שוב נפצע במפשעה, הוחזר לאברטון ושוחרר ללא תמורה חזרה לסטרומגודסט הנורבגית. קבוצתו האחרונה הייתה ונדיסל הדנית איתה ירד ליגה. במרץ 2019, ככל הנראה מכעס על כך שלא זומן לסגל, פרסם השחקן בפייסבוק פוסט פרישה מנבחרת גינאה ביסאו ובהמשך מחק אותו.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה: פרנסיסקו חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

לכתבה המלאה
רובי וויליאמס זמר אנגלי עם דייגו מראדונה. GettyImages
זכה לראות את פרנסיסקו פעם אחת בלבד במדי קבוצתו. רובי וויליאמס עם דייגו מראדונה במשחק צדקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully