וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פרנסיסקו חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

2.8.2019 / 18:53

אחרי הסחבת והפעלת הלחץ מצד סוכנו, הקשר הפורטוגלי חתם בסופו של דבר ואמר: "מבטיח לתת 100% למען הקבוצה והאוהדים"

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

הפועל חיפה ממשיכה למלא את מצבת הזרים שלה והיום (שישי) הודיעה על החתמתו של פרנסיסקו סנטוס ג'וניור. הקשר בן ה-27 חתם היום לעונה אחת עם אופציה לעונת נוספת באמצעות סוכנו עו"ד שחר גרינברג. פרנסיסקו מגינאה ביסאו גדל במחלקת הנוער המפוארת של בנפיקה, ועבר לאברטון ב-2012, שם לא שיחק, אלא בילה בעיקר בהשאלות. ב-2016 עבר לסטרומסגודסט הנורבגית ואחרי שתי עונות שם חתם בוונדסיסל הדנית, בה שיחק בעונה החולפת. יש לו גם שתי הופעות במדי נבחרת פורטוגל הצעירה, שנחשבת כבר במשך שנים לאחת הטובות באירופה, אבל בבוגרים הוא העדיף לייצג את גינאה ביסאו ורשם שם עד כה 7 הופעות.

מוקדם יותר דיווחנו כי המשא ומתן בין הצדדים נתקל בקשיים ביממה האחרונה מה שגרם לזעם גדול אצל השחקן וסוכנו ההולנדי. השניים ציפו שהשחקן כבר יקבל כרטיסי טיסה לישראל ויגיע לעבור בדיקות רפואיות, אך עד היום (שישי) בבוקר הכרטיסים לא התקבלו - מה שגרם לכעס גדול אצל השחקן. סוכנו ההולנדי המתין לכרטיסים ואף אמר לשחקן שאם לא יגיעו הכרטיסים בימים הקרובים הוא יודיע על פיצוץ המשא ומתן ויעבור לאופציות אחרות, כשאחת מהן הייתה הפועל כפר סבא שגם הייתה מעוניינת בשחקן.

פרנסיסקו אמר לאחר החתימה: "למען האמת אני לא יודע יותר מדי על הכדורגל הישראלי, דיברתי עם ניר ביטון שאני מכיר אותו מאנגליה והוא המליץ לי לבוא לשחק בישראל. קיבלתי ביומיים האחרונים מאות הודעות לאינסטגרם ולפייסבוק מאוהדים של הפועל חיפה שאמרו לי שמחכים לי שאגיע לשחק עבורם וזה מאוד הפתיע אותי. זה אומר שיש לקבוצה קהל עם תשוקה ואהבה גדולה וזה מאוד משמח אותי. אני מחכה להגיע לארץ ולהיכנס כמה שיותר מהר לעניינים. אני מבטיח לתת בכל משחק מאה אחוז למען הקבוצה והאוהדים. שמעתי שהקבוצה משחקת באיצטדיון מפואר ומתקן האימונים חדיש ושברוב השנה יש שמש וזה טוב אחרי שבשנים האחרונות אני משחק בסקנדינביה. בהמשך תצטרף אליי גם החברה שלי ואנחנו כבר מחכים להתחיל פרק חדש בקריירה"

מי שיצטרף ככל הנראה בתחילת השבוע הבא באופן רשמי הוא החלוץ אימרי וולשמן שאמור לנחות מחר בארץ. גל אראל נפצע ועשוי להיעדר כעשרה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully