וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נפטצ'י באקו: "בני יהודה זו יריבה שאנחנו חייבים לעבור". הקפטן ייעדר

לאלייב אין מידע על מחזיקת הגביע הישראלית, המאמן בורדין הודה כי הוא לא מכיר אותה ובבאקו כבר מפנטזים על שלב הבתים. מחמודוב מוצהב ובספק גם לגומלין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: מכבי חיפה אחרי ההדחה מאירופה

ב-2012/13 הפכה נפטצ'י באקו לנציגת אזרבייג'אן הראשונה שהצליחה להעפיל לשלב בתים אירופי, ובין היתר השיגה 2:2 בסן סירו מול אינטר בליגה האירופית. מאז אותה עונה לא הצליחה הקבוצה האזרית לשחזר את ההישג או לזכות באליפות המדינה, אבל לאור הניצחון המרשים 0:3 אתמול (חמישי) על ארסנל טולה אחרי 0:1 במשחק ברוסיה וההגרלה שסידרה להם מפגש עם בני יהודה בסיבוב המוקדמות השלישי, בבאקו מרגישים שחזרה לשלב הבתים אפשרית העונה.

בני יהודה תתארח בבאקסל ארנה בבאקו ביום חמישי הבא (20:00 שעון ישראל) ותארח את הגומלין בחלוף שבוע באותה שעה. היא תקווה לחזור עם תוצאה דומה לזו של הקבוצה הישראלית הקודמת שהתארחה אצל נפטצ'י, עירוני קרית שמונה, שהשיגה 2:2 בבאקו אחרי 0:4 בקרית אליעזר במוקדמות ליגת האלופות ב-2012 ולמעשה שלחה את האזרים לאותה עונה היסטורית בשלב הבתים של הליגה האירופית.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. שלומי גבאי
לא יהיה קל. אבוקסיס/שלומי גבאי

ראוף אלייב, ששיחק נגד נבחרת ישראל ב-2013 וכבש את השער הראשון של נפטצ'י אמש, הודה שהוא לא מכיר את בני יהודה: "אין לי שום מידע על הקבוצה הזו. אני מניח שמחר נתחיל ללמוד אותה, אבל אם היא מחכה לנו בסיבוב השלישי זה כנראה מעיד על החוזק שלה. בכל זאת, זו יריבה שאנחנו חייבים לעבור. אסור לנו לחשוב כרגע על שלב הבתים כי זה רק יסיח את דעתנו".

המאמן האיטלקי רוברטו בורדין הפך לראשון בתולדות הכדורגל האזרי שמנצח ארבעה משחקים רצופים באירופה, וגם הוא לא ממש מכיר את היריבה הישראלית. "אני לא יכול להגיד דבר על בני יהודה", הודה המאמן בסיום. "נסיים לחגוג את ההעפלה שלנו ואז נראה מה מצב הכשירות של השחקנים שלנו ונלמד את היריבה".

מי שיחסר לסגנית האלופה האזרית במשחק הראשון הוא הקפטן אמין מחמודוב, שסוחב כרטיסים צהובים ונמצא בספק גם לגומלין בגלל פציעה שאילצה אותו להתחלף אתמול בדקה ה-62.

עוד בוואלה!

נקבעו היריבות: הפועל באר שבע מול נורשפינג, בני יהודה מול נפטצ'י באקו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully