וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה: "שחקנים בעמדות כמו שלי צריכים לתת מספרים"

2.8.2019 / 13:00

הרכש של בית"ר ירושלים מתרגש לקראת העונה הקרבה: "זה חלום לשחק בבית"ר, אעשה הכל כדי לממש את הפוטנציאל שלי". וגם: על התדמית האישית, המערך ההתקפי שמתכנן רוני לוי, ובניון כמנהל מקצועי: "עושה עבודה מדהימה, סופר חרוץ, בודק כל דבר קטן"

מסיבת עיתונאים של משה חוגג/צילום ועריכה: קובי אליהו

מיכאל אוחנה הוא אחת ההבטחות הגדולות של בית"ר ירושלים העונה, ולא רק בגלל המחיר הגדול ששולם עליו, אלא בגלל שמדובר בשחקן שמקושר למועדון, ובנוסף לכל, מציג עד עתה יכולת מבטיחה, שמעלה ממנו את הציפיות לקראת העונה. היום (שישי) הוא התראיין ברדיו ירושלים ודיבר על דרכו החדשה במועדון: "האמת שזה סוג של חלום. אהדתי את הקבוצה מילדות, זאת סגירת מעגל מבחינתי. גדלתי בבית שאוהד בית"ר, הייתי הולך לכל המשחקים, זה זכות וכבוד, באתי להוכיח את עצמי ולעזור לקבוצה, אני לא חושב רחוק מדי".

על הציפיות מעצמו: "אני יחסית צעיר. אני מנסה כל יום להשתפר, הגעתי לפני שנתיים כבר לנבחרת ואז עברתי פציעה. עוברים דברים בחיים אבל אני אעשה הכל לממש את הפוטנציאל שלי ולהגיע לאן שאני אמור להגיע. היום בכדורגל המודרני רוב השחקנים בעמדות כמו שלי צריכים לתת מספרים ותכל'ס, רוני והצוות המקצועי עובדים איתי על זה בלי סוף, מתי לרוץ לעומק ומתי לא, אני מנסה לשפר את זה כל יום, אני מצפה מעצמי לשיפור משמעותי בנקודה הזאת, לא מציב לעצמי כמות, רוצה להשתפר".

שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה עם שחקן הפועל רעננה יוג'ין אנסה. קובי אליהו
התחלה טובה. אוחנה/קובי אליהו

על התדמית שהייתה לרוני לוי לפני שאימן אותו, לפיה הוא שידר חוסר רצינות, אמר: "אני תמיד בחור שאוהב לעבוד קשה, לא מאמין במתנות. אני שמח מאוד שהצוות רואה את זה באימונים ומעריך. אנחנו עובדים ברמה מאוד גבוהה כדי שהקבוצה תגיע רחוק, באמת עובדים קשה מאוד כדי שזה יקרה. אנחנו לא נכנסים כרגע למטרות, אנחנו קבוצה חדשה, צריכים להתחבר ולהכיר אחד את השני טוב יותר, את התנועה של כל אחד, האישיות, לא נכון יהיה לסמן מטרות בשלב כל כך מוקדם. אין ספק שאנחנו קבוצה עם פוטנציאל גדול אבל זה לא נכון להצהיר".

על ההרכב ההתקפי שמתגבש אמר: "רוני עובד איתנו בלי הפסקה על האיזון בין הגנה להתקפה, כולנו לומדים כל יום משהו חדש, ברור לנו שכולם יצטרכו לעבוד בשביל הקבוצה, לחזור לעמדות, לעשות לחץ, כולם מחוייבים וכולם רוצים לעשות הכל כדי שהקבוצה תצליח".

על האירועים בין חוגג לקהל: "לא נכנסים לזה, יש קהל מדהים, הנהלה מדהימה, אין לי ספק שדברים יסתדרו".

על יוסי בניון כמנהל מקצועי: "אין ספק שיוסי עושה עבודה מדהימה, הוא בן אדם סופר חרוץ, כל אימון מגיע, בודק כל דבר קטן, רואה מה מפריע, מה אפשר לשפר, מדבר עם שחקנים כל הזמן, רוצה לדעת על כל דבר הכי קטן שמציק לשחקנים או מפריע למישהו".

עוד בוואלה!

רוני לוי החמיא למיכאל אוחנה: "כישרוני, רציני, ובעל גישה חיובית"

לכתבה המלאה
יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
"מדבר עם שחקנים כל הזמן". בניון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully