וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת פספוס במכבי חיפה, מחמאות לדוס סנטוס ושועה

2.8.2019 / 8:10

בקבוצה הגדירו את הניצחון שלא הספיק על שטרסבורג כ"פספוס ענקי". בלבול זכה לשבחים על ההכנה הטקטית. מחמאות לבלם הברזילאי שהיה בדרך החוצה, גם סאן מנחם וגיא חיימוב זכו לעידוד מהשחקנים והקהל על יכולתם

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תחושת פספוס ענקית, כך הגדירו אמש (חמישי) במכבי חיפה את התחושות אחרי הניצחון 1:2 על שטרסבורג, ניצחון שלא הספיק כדי להעפיל לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית. בחיפה מבינים שהם היו יכולים לעבור את הצרפתים והשחקנים היו נראים מתוסכלים מאוד בסיום.

"זו תחושה אדירה של פספוס", אמר שחקן בקבוצה, "אם היינו עוברים קבוצה ברמה של שטרסבורג, היינו יכולים ללכת לעונה אירופית ארוכה". במועדון החמיאו למאמן מרקו בלבול על ההכנה הטקטית לשני המפגשים. גם הבעלים יעקב שחר נשמע אתמול מחמיא למאמן. בגזרת השחקנים, בקבוצה החמיאו לכולם כמעט, אך במיוחד לאליסון דוס סנטוס הבלם הברזילאי שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון. דוס סנטוס, שקיבל כבר הודעה שהוא לא בתוכניות, פתח אתמול בגלל ההרחקה של עאיד חבשי והיה מצוין.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קיבל שבחים על ההכנה הטקטית. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה רוצים להתחזק בכל מקרה בבלם זר, אך אם לא ימצאו את הבלם שבלבול רוצה, דוס סנטוס עשוי עוד להישאר. גם סאן מנחם זכה למחמאות גדולות בעקבות יכולתו והוא ימשיך לקבל קרדיט. השוער גיא חיימוב זכה לעידוד גדול משחקני הקבוצה ואף זכה למחמאות מאנשי שטרסבורג על סדרת העצירות במחצית השנייה.

מי שעוד זכה למחמאות מהצרפתים הוא ירדן שועה. החלוץ שעבש שער מרהיב והיה טוב מאוד בדקות בהן שיחק, קיבל פידבק חיובי, כאשר גם המאמן עצמו אמר בסיום לאחד מהעיתונאים הצרפתים בשיחת חולין שמדובר בשחקן מצוין. במועדון הירוק כמובן ציינו את הקהל, שבצל מחאת ארגוני האוהדים העניק אווירה מצויינת ודחף את הקבוצה.

כעת, בחיפה יתכוננו לליגה, כשהמטרה היא לצרף עוד שלושה זרים לקבוצה. מנגד, גיל יצחק, שי בן דוד ויהב גורפינקל יושאלו. מוחמד אבו פאני מבוקש מאוד בהפועל חדרה, אך בחיפה לא ישחררו אותו לפחות עד אשר יוחתם שחקן נוסף בקישור.

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה חוגג. אדריאן הרבשטיין
אפילו הצרפתים התלהבו ממנו. ירדן שועה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully