וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "הגיע לנו הרבה יותר, השחקנים הראו הרבה אופי"

1.8.2019 / 22:15

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקניו אחרי ה-1:2 מול שטרסבורג ולמרות ההדחה. חיימוב: "זה ניצחון יוקרתי למרות שזה לא הספיק". תומאסון: "הקהל כמעט עשה את ההבדל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה נראתה הערב (חמישי) טוב ואפילו ניצחה 1:2 את שטרסבורג במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, אבל למרות זאת היא הודחה וסיימה את העונה האירופית שלה. לודוביק אז'ורק (17), ירדן שועה (25) וניקיטה רוקאביציה (40) ביצעו מהפך שלא הספיק לירוקים.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול אמר בסיום: "הגיע לנו יותר בשני המשחקים. גם במחצית הראשונה שם היינו טובים יותר. היום מהדקה ה-16 הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. אמרתי שיהיה קשה כי ידענו שכל שער יהפוך את הסיפור לקשה וקיבלנו שער בדקה ה-16. השחקנים הראו אופי, ניסו בכל הכוח והיו לנו מצבים מעולים. מאכזב, יכולנו לעבור את שטרסבורג למרות שהיא קבוצה חזקה מאוד. אני לא מדבר על מי שלא נמצא פה. כולם נתנו משחק יוצא מן הכלל והוכיחו שהם ברמה טובה למכבי חיפה, הוכיחו שיש שלד ושיש בסיס טוב. שלטנו ב-100% מול קבוצה מאחת מהליגות הטובות באירופה. אני גאה בבחורים גם על המנטאליות וגם על מה שהראו מבחינת כדורגל". בלבול התייחס לחילופים המוקדמים של שני הכובשים ואמר: "ירדן שועה וניקיטה רוקאביציה לא רגילים לשחק בקצב כזה כי הם לא עברו איתנו את כל ההכנה".

על האוהדים של מכבי חיפה אמר בלבול: "הייתה אווירה מדהימה, הקהל דחף אותנו מהרגע הראשון. גם אחרי שספגנו לא ויתרנו. הגענו למצבים וחבל שלא יכולנו לצאת מאושרים יותר מהמשחק. עכשיו המטרה היא הליגה ויש עוד כמעט שלושה שבועות עד אז, נאושש את השחקנים, נתכונן לליגה. יראו קבוצה שנותנת הכול בכל משחק העונה".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מאמין שהבסיס של מכבי חיפה חזק. בלבול/אדריאן הרבשטיין

שוער חיפה גיא חיימוב, שרשם הצלה משולשת מרשימה במהלך המחצית השנייה, הוסיף: "המטרה היא להשאיר את הקבוצה במשחק. הקהל דחף אותנו למרות השער המוקדם שספגנו. הראינו אופי, היה כדורגל אטרקטיבי למרות ששיחקנו נגד קבוצה מצוינת. נתנו הכול ואני מקווה שיהיה לזה המשך. דיברנו בינינו שאפשר לעשות את זה. גם אחרי השער שספגנו המשכנו ונלחמנו ואני גאה בכל החבר'ה. זה ניצחון יוקרתי מאוד. אמנם זה לא הספיק, אבל זה נותן לנו הרבה ביטחון. התרגלתי, אני לא מתעסק יותר מדי ברעשים שמסביב. המטרה שלי להתרכז בקבוצה, לתת את הכי טוב שלי ואחרי כל משחק לנתח איך אני יכול להשתפר. אני נותן הכול בשביל הקבוצה ובשביל לנצח. שוער עושה טעויות, אבל כולם רוצים לנצח ולתת הכול".

עוד בוואלה!

ליגה אירופית: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את שטרסבורג, אבל הודחה

לכתבה המלאה
שוער מכבי חיפה גיא חיימוב. אדריאן הרבשטיין
"אני לא מתעסק ברעש שמסביב". חיימוב/אדריאן הרבשטיין

תיירי לורה, מאמנה של שטרסבורג, אמר במסיבת העיתונאים: "ניסינו להישאר עקביים, אבל ביצענו שתי טעויות והם ניצלו אותן. היינו צריכים להשתמש בכל המשאבים שלנו כדי לשמור על היתרון מהמשחק הראשון. לא היינו ב-100 אחוז שלנו, אבל הבחורים עשו מאמץ ועמדנו במטרה. אנחנו בסיבוב השלישי וננסה להמשיך בהרפתקה הזו. השער שלנו אמור היה לקהל על המשימה, אבל בכל מקרה אנחנו שמחים לקחת חלק במשחקים כאלה שגורמים לנו לצמוח ומעמידים את השחקנים הצעירים שלנו במבחנים".

על החילוף של השוער מאץ סלס במחצית: "הוא היה חולה היום. הוא הקיא במחצית הראשונה, הרגיש שהוא לא 100 אחוז והעדפנו להתחיל את המחצית השנייה עם בינגורו קמארה".

הקשר אדריאן תומאסון הודה: "הקהל של מכבי חיפה כמעט עשה את ההבדל. סבלנו הרבה, אבל הכי חשוב שעברנו שלב ואנחנו ממשיכים להתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully