וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

שכר (51) וג'יימס (57) סידרו למארחת יתרון, בצ'יראי צימק בפנדל (78), אלמוג כהן החמיץ פנדל (86). הפועל כפר סבא - הפועל חדרה 2:2

שחקן עירוני קריית שמונה ג'יימס. ברני ארדוב
עוד תצוגה מרשימה של ג'יימס/ברני ארדוב

משחקי גביע הטוטו נמשכו הערב (רביעי) עם שני משחקים בבית הצפוני, הוא בית א'. עירוני קרית שמונה הצליחה לנצח 1:2 את מכבי נתניה. הפועל כפר סבא והפועל חדרה נפרדו ב-2:2.

אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא הצליח לכבוש את הפנדל החוזר. כהן/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 1:2

אנחנו רק בסוף יולי, כולה אחרי שני משחקים בגביע הטוטו, אבל כבר עכשיו נראה שהקבוצה הצפונית פגעה בינגו לפחות בזר אחד. ג'יימס, שכבש שער במשחק הראשון של הקבוצה מול הפועל חדרה, נכנס הפעם בפתיחת המחצית השנייה וסיפק שער יפה ובישול ונראה כמו שחקן איכותי מאוד שיוכל לעזור לקבוצה של מסאי דגו. מוחמד שכר כבש את הראשון במשחק בדקה ה-51, ג'יימס כאמור הכפיל כעבור שש דקות. פאטוס בצ'יראי איזן מהנקודה הלבנה אחרי נגיעה ביד של זיו מורגן (78). נתניה קיבלה הזדמנות לאזן ופנדל נוסף אחרי ספק עבירה של וובה בראון על גבי קניקובסקי בדקה ה-86. אלמוג כהן בעט מהנקודה הלבנה וכבש, אבל השופט הורה על בעיטה חוזרת, אותה כהן בעט לא טוב וזיגוס ברטקוס הדף. קרית שמונה שיפרה את מאזנה לשש נקודות משש אפשריות, נתניה נותרה עם שלוש בזכות ה-0:2 מול הפועל חיפה בשבת.

דקה 6: עומר לקאו בעט יפה מאוד מ-18 מטר כדור מסוכן, אבל רז כרמי היה עירני והצליח להדוף לקרן.

דקה 8: רוי קורין פרץ קדימה ובעט עם רגל שמאל מ-20 מטר לא רע בכלל, ברטקוס הדף.

דקה 26: ריאן בעט מצד שמאל עם רגל ימין לפינה הרחוקה, כרמי זינק יפה והדף לקרן. ההגבהה הגיעה לדיניז, שבעט חצי מספרת ושוב כרמי הדף נהדר והציל את נתניה.

דקה 29: עוד הזדמנות לקרית שמונה, הפעם יואל אבוחצירה בעט בנגיעה מ-14 מטר אחרי שקיבל מסירת רוחב, שוב כרמי קלט.

דקה 51: גול! הנה השער הראשון במשחק. ג'יימס חילץ כדור במרכז השדה, התקדם ומסר לשכר, שבעט מימין לפינה הקרובה, הפעם כרמי קצת חלם וזה 0:1 לקרית שמונה.

דקה 57: גול! הנה השני של קרית שמונה והפעם ג'יימס הוא הכובש. אבוחצירה העביר לו מסירת רוחב וג'יימס השכיב שני שומרים ובעט מקצה הרחבה לפינה, 0:2 לקרית שמונה.

דקה 78: גול! אלמוג כהן הכניס לזבידאת, שהעביר כדור רוחב, זיו מורגן את זה בידו וזה פנדל לנתניה. בצ'יראי בעט גבוה לצד ימין ופנימה, 1:2 לעירוני קרית שמונה.

דקה 86: החמצת פנדל! וובה בראון הכשיל את קניקובסקי ברחבה ונתניה קיבלה פנדל נוסף. אלמוג כהן לקח אחריות וכבש, אבל השופט הורה על פנדל חוזר. כהן בעט לא טוב בפעם השנייה למרכז השער וברטקוס הדף.

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, יובל לוין (קיליאן שרידן, 68), עידן נחמיאס, מרכוס דיניז (זיו מורגן, 46), אורי מגבו (אופק נדיר, 60), שי גולן, עומר לקאו (וובה בראון, 46), ידין לוגסי, איסמעיל ריאן (ג'יימס, 46), מוחמד שכר, יואל אבוחצירה.

הרכב מכבי נתניה: רז כרמי, מוחמד זבידאת, דולב אזולאי, טים הויבאך, בורחה הררה (בן תורג'מן, 65), אלמוג כהן, ניקו אולסק (יובל שדה, 68), רועי קהת (פאטוס בצ'יראי, 46), רוי קורין (עמרי גנדלמן, 73), אביב אברהם (גבי קניקובסקי, 46), גיא מלמד.

עידן נחמיאס שחקן עירוני קרית שמונה מול רועי קהת שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נחמיאס מול קהת/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא - הפועל חדרה 2:2

איזה משחק דרמטי קיבלנו במושבה. עד הדקה ה-81 עוד היה 0:1 להפועל כפר סבא, אבל אז הגיעו שלושה שערים שקבעו חלוקת נקודות בין הקבוצות. עומר פדידה העלה את כפר סבא ליתרון עם בעיטה יפה מרחוק ואחרי טעות של חביב אוחיון בדקה ה-39. בתחילת המחצית השנייה ספג יבגני ברקמן כרטיס אדום ישיר, שנראה כמו הגזמה מוחלטת של השופט אחרי תיקול שספק אם היה שווה שריקה לעבירה בכלל. הדרמה, כאמור, החלה לקראת הסיום. יניב מזרחי, שנכנס דקה לפני כן, כבש בדקה ה-82 בנגיחה מקרוב וקבע 1:1. בנג'מין קוקו החזיר את היתרון לכפר סבא עם נגיחה בדקה ה-85 וקבע 1:2. השופט הוסיף 8 דקות בשל האדום של ברקמן וחדרה ניצלה זאת כדי לאזן משער של לוסיו אחרי בישול של שגיא דרור בדקה ה-94.

דקה 39: גול! עומר פדידה חילץ כדור במרכז השדה, פרץ קדימה ובעט מ-22 מטר, חביב אוחיון מוקם לא טוב ומחוץ לשער וספג. 0:1 להפועל כפר סבא.

דקה 45: חדרה קרובה להשוות. ג'ונתן סיסה נותר חופשי לחלוטין בקרן ונגח לא רע, אבל ישראלי הדף לקרן.

דקה 49: כרטיס אדום! יבגני ברקמן ביצע עבירה והורחק ישירות. הפועל כפר סבא נותרה בעשרה שחקנים. נראה שהשופט החמיר מאוד עם ברקמן, שכנראה ניסה ללכת אל הכדור.

דקה 77: שגיא דרור היה קרוב להשוות אחרי קרן, אבל הוא נעצר ממש לפני שהכדור חצה את קו השער.

דקה 82: גול! יניב מזרחי נגח מקרוב פנימה בנגיעה הראשונה שלו בכדור אחרי נגיחה נוספת ברחבה וזה 1:1.

דקה 85: גול! בנג'מין קוקו נותר לא מכוסה ונגח פנימה מקרוב את ה-1:2 של כפר סבא אחרי הגבהה של עומר פדידה.

דקה 94: גול! שגיא דרור העביר מסירת רוחב חזקה ומדויקת משמאל, לוסיו המשיך מקרוב ומול שער ריק פנימה את ה-2:2.

הרכב הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, טום שלח, ג'ניה ברקמן, סודיק אטנדה, נירן רוטשטיין, קווין ריינשטיין, דן עזריה (דן רוזנבליט, 74), ריכרד ורנש, מחמוד יוסף (נועם גמון, 67), עומר פדידה, קוקו בנג'מין.

הרכב הפועל חדרה: חביב אוחיון, שגיב סולומון (יהונתן לוי, 68), חגי גולדנברג, ג'ונתן סיסה, וויסאם רבאח, אשרף רבאח, מנשה זלקה (יניב מזרחי, 81), ג'ורג' פוצ'יבה (יגיל אוחנה, 62), אליאל פרץ (אילוך אלימלך, 46), דידייה קוגבניה, לוסיו.

מוחמד שכר שחקן עירוני קרית שמונה חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
שכר חוגג עם חבריו/ברני ארדוב
פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה מול ג'יימס שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בצ'יראי אחרי השער שלו/ברני ארדוב
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
דראפיץ' ודגו/ברני ארדוב
שחקני הפועל כפר סבא. שלומי גבאי
שחקני כפר סבא חוגגים/שלומי גבאי
מנשה זלקה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מנשה זלקה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully