וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-הפועל תל אביב: בכורה רשמית לגוזלן ואזולאי, אביטן יבחן את קיירמה

הקבוצה המתחדשת מעיר הנמל יוצאת לדרך (שלישי, 20:30, ספורט 5). אביטן ירכיב שחקני ספסל וינסה להתרשם מהגנאי הצעיר. מו"מ עם ויטלי גנון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מ. ס. אשדוד תפתח מחר את דרכה בגביע הטוטו כשתארח באיצטדיון הי"א את הפועל תל אביב, שהפסידה שלשום להפועל רעננה. אשדוד תחסר מחר את יעקב בריהון, סמואל אלאבי ובנצי מושל הפצועים. בריהון החסיר כמעט את כל מחנה האימונים של הקבוצה בסלובניה ורק אמש חזר להתאמן בצורה קלה. מי שעשוי לפתוח כמגן ימני הוא יצחק אספה שלא יצא למחנה האימונים בגלל משפטו.

אופציה נוספת לעמדה זו היא זוהר סזנו בוגר קבוצת הנוער, שנחשב לשחקן עם פוטנציאל גדול. כזכור, המגן הימני טום בן זקן עדיין בתהליך שיקום מהפציעה הקשה שעבר בברכו, והוא ישוב למגרשים רק עוד שלושה חודשים לערך. שלומי אזולאי ושובל גוזלן יערכו הופעת בכורה בקבוצה במשחק רשמי, וכך גם המגן השמאלי הגנאי מונטארי קמאהני. אחרי שהשאילה את יואב ג'רפי להפועל תל אביב, אשדוד נכנסת לעונה הקרובה עם השוערים רועי משפתי ורון שושן. במרכז ההגנה ייבחן מחר הבלם הקמרוני ז'רום גיוטה.

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, ז'רום גיוטה, ניר ברדע, מונטארי קמהאני, לאונרד אווסו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, דין דוד, שגיב יחזקאל, שובל גוזלן.

עוד בנושא:
המגרש הביתי: בואו נראה אם אתם מסוגלים לזהות את אצטדיוני ישראל
עלי מוחמד התרגש ממפגן התמיכה של אוהדי בית"ר: "זה שווה את כל הבלאגן"

שחקני מ.ס. אשדוד: רוי שפר (מימין), שובל גוזלן, מונטרי קמאהני, רון שושן. יוסי ציפקיס
משחק רשמי ראשון. שחקני מ.ס אשדוד/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תעלה למשחק השני שלה בתוך ארבעה ימים עם הרכב משני, כשנראה שהשחקן היחיד שפתח בהפסד להפועל ריעננה ויפתח גם מחר, הוא דני גרופר. אריק יאנקו יפתח בשער במקום יואב ג'רפי, שסובל משבר באמצע וגם נמצא בספק למחזור הפתיחה של הליגה.

המאמן ניסו אביטן יבחן את הקשר הגנאי פרנסיס קיירמה, שנבחן לאחרונה בבית"ר ירושלים ונמצא בישראל כבר שלושה שבועות. קיירמה כבר סיכם את תנאיו ואם ירשים, הוא יחתום לעונה במהלכה ירוויח כ-80 אלף יורו, כשלאדומים תהיה אופציה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

קיירמה בן ה-22 הוא שחקן כנף ששיחק בארבע השנים האחרונות בליגה הסרבית, תחילה ביגודינה ולאחר מכן שלוש עונות ברדניק סורדוליצה. בארבע השנים הללו הוא רשם 113 הופעות ליגה, כבש 7 שערים ובישל 10 נוספים.

הפועל תל אביב גם מנהלת מו"מ עם הקשר ויטלי גנון, ששיחק תחת ניסו אביטן בהפועל חדרה.

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, ירין פרץ, רז שלמה, דני גרופר, ניר לקס, שי אליאס, רז כהן, פרנסיס קיירמה, אור אינברום, רועי זיקרי.

עוד בוואלה!

המגרש הביתי: בואו נראה אם אתם מסוגלים לזהות את אצטדיוני ישראל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully