וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד התרגש ממפגן התמיכה של אוהדי בית"ר: "זה שווה את כל הבלאגן"

29.7.2019 / 7:04

הקשר זכה ליחס חם מהקהל בטדי: "עם כל הרעש שעשו סביבו, הוא הכי אהוב פה". במקביל, הסנקציות נגד לה פמיליה החלו: "כולם יצטרכו ליישר קו". וגם: קונסטנטין נלהב, קינדה צפוי לחזור לפעילות בעוד כמה ימים

פלייר רוני לוי בית"ר ירושלים/צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- שביעות רצון בבית"ר מהניצחון על נס ציונה: "בלחץ שיש כאן, כל ניצחון חשוב"

- עלי מוחמד התרגש מהתמיכה של הקהל: "זה היה שווה את הבלאגן"

- בבית"ר החלו להפעיל סנקציות נגד לה פמיליה: "כולם ייצטרכו ליישר קו"

- גדי קינדה נפצע, אבל יחזור בעוד כמה ימים לפעילות

seperator

שביעות רצון בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון 1:2 אמש (ראשון) על סקציה נס ציונה באצטדיון טדי במסגרת גביע הטוטו. אנתוני וארן כבש את שער הניצחון במהלך האחרון של המשחק, עמוק בתוך תוספת הזמן, ונתן לבית"רים סיבה לחייך, למרות שמדובר במפעל משני. "כולם אומרים שזה רק גביע הטוטו, אבל אם היינו מפסידים את המשחק הזה לא היו זוכרים שזה רק גביע הטוטו. בלחץ שיש כאן, כל משחק הוא חשוב", אמרו במועדון.

טל בן חיים, שנטש את האימון ביום שישי, אמור להחמיץ גם את המשחקים נגד הפועל רעננה והפועל תל אביב בגביע הטוטו בשבוע הקרוב. עידן ורד יחזור בעוד שבוע לאימונים בתקווה שלא יחוש כאבים בכף הרגל. אם בכל זאת יסבול מכאבים, הוא יחזור לפעילות מלאה רק בעוד כחודש. גדי קינדה סבל מכאבים בידו, אבל צפוי לחזור לפעילות בעוד כמה ימים. במועדון ממשיכים במאמצים לאתר בלם זר, בתקווה שיצליחו לצרף אחד משמעותי עד לתחילת הליגה.

אוהדי הקבוצה העניקו אמש יחס מיוחד לעלי מוחמד: מיד עם שריקת הסיום הוא נקרא ליציע המערבי, ולאחר מכן קיבל קריאות עידוד נרחבות גם ביציע המזרחי. בסיום כשיצא מהאצטדיון חיכו למוחמד עשרות ילדים שביקשו להצטלם, ואחד האוהדים אמר לו: "עם כל הרעש שעשו, אתה השחקן הכי אהוב כאן", ומוחמד ענה: "זה היה שווה את זה". ז'אורז'יניו ואפונסו טיירה נראו מאוכזבים בסיום מכך שהם לא מקבלים הזדמנות, אבל במועדון הבהירו כי על השניים לחפש קבוצה ואין כוונה לשתפם במשחקים בשלב זה.

המשחק נערך בצל המתיחות הגוברת בין ראשי המועדון לבין ארגון לה פמיליה, בבית"ר ביקשו מארגון האוהדים לפנות את חדר הציוד באיצטדיון וכמו כן לא אישרו את תפעול חנות המוצרים והמיקרופון ביציע. מעבר לכך במועדון לא מתכוונים להרחיב את הסנקציות כל עוד לא ייגרמו נזקים. בבית"ר חזרו ואמרו אתמול: "אף אחד לא רוצה מלחמות ואף אחד לא מחפש לתבוע ולפגוע באנשים כלכלית, אבל זה צריך להיות הדדי. כולם יצטרכו ליישר קו עם מדינות המועדון".

עוד בנושא

בדקה ה-95: וארן סידר לבית"ר ירושלים ניצחון 1:2 על נס ציונה בגביע הטוטו
רוני לוי: "אנחנו עדיין לומדים את השחקנים". עלי מוחמד קיבל אהבה מהקהל
שכר השחקנים בבית"ר ירושלים: הנמוך מבין הקבוצות הגדולות בישראל

עוד בוואלה!

רוני לוי: "אנחנו עדיין לומדים את השחקנים". עלי מוחמד קיבל אהבה מהקהל

לכתבה המלאה
עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים מודה לאוהדים. יוסי ציפקיס
חתן השמחה. עלי מוחמד/יוסי ציפקיס

המגן שי קונסטנטין, שערך הופעת בכורה בטדי כשחקן בית"ר, אמר בסיום: "התרגשתי. היה נדיר, לא ישנתי יותר מדי בלילה, וללבוש חולצה עם הסמל של בית"ר ירושלים וכל מה שמסביב זה מרגש מאוד. מהרגע הראשון בקיץ כיוונתי לבית"ר, אני מרגיש כאן מצויין".

על התחרות עם אנטואן קונטה בעמדת המגן הימני אמר: "היום שיחקנו ביחד. אני לא מסתכל על זה אחרת, תחרות זה תמיד טוב, קונטה שחקן מצויין גם כבלם וגם כמגן. נהניתי לשחק איתו היום".

על ההשתלבות שלו במערך של ארבעה שחקני הגנה: "אני משתדל לעזור גם בהגנה וגם בהתקפה, ולא חושב באיזה מערך משחקים. אני קודם כל משחק את המשחק שלי עם קצת יותר אחריות. שיחקנו במערך כזה גם במשחקי אימון ועמדנו לדעתי טוב, זאת קבוצה צעירה עם הרבה כוח רצון, יש כאן היררכיה של וותיקים שדוחפים את הצעירים והשילוב מרגיש מצויין. יש כאן חומר אנושי מדהים. יש חדר הלבשה שהופך כל אימון לכיף, ורואים את זה על המגרש".

שלומי אזולאי (מימין), איתמר ניצן, דן איינבינדר שחקני בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עדיין יש מקום לשיפור. שחקני בית"ר חוגגים/יוסי ציפקיס

המאמן רוני לוי הוסיף בסיום: "כספורטאים היה חשוב לסיים עם ניצחון. יש הרבה דברים שאני מרוצה מהם. יש לנו קבוצה חדשה, הצטרפו הרבה שחקנים וייקח לנו זמן להתחבר ולהיראות כמו שאנחנו רוצים. יש שחקנים איכותיים וזה טבעי שבתחילת השנה תחת אימונים אינטנסיביים חלק מאבדים מהחדות. זה לא מטריד אותי".

לוי הוסיף: "צריך איזון בין הכישרון לבין המשחק הקבוצתי והטקטי. גם שחקנים מוכשרים צריכים לדעת להביא את העבודה שפחות אוהבים בכדורגל. עדיין, יש דינמיקה טובה בתוך הקבוצה וכמו שזה נראה אנחנו בדרך הנכונה. יש הרבה מאוד עבודה ונעשה הכל כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים".

על התפקוד של ההגנה: "השער שספגנו היה סוג של מזל רע, עלי הדף את הכדור ישר לשחקן של נס ציונה. ברור שאנחנו צריכים להשתפר, אנחנו צריכים לצרף עוד מספר שחקנים, חלק מהם להגנה. צריך לזכור שטל בן חיים לא שיחק, יגיע עוד בלם ואנחנו נהיה טובים יותר".

בהסתכלות קדימה אמר המאמן: "הליגה תהיה ארוכה וייקח זמן עד שאכיר את השחקנים לעומק ועד שהם יבינו מה הדרישות שלי מהם. היום היה שחקן שהתאמן איתנו פחות (לוי גרסיה, א.ס) וראיתי שמבחינה קבוצתית יש מה לשפר ומה לתקן. הזמן חשוב כדי שנתחבר אחד לשני. אני מתעסק בעבודה יומיומית ולא ברעשים, לא בכל מקום יש סביבת עבודה מקצועית כמו שיש כאן, מהיום הראשון הכל מאוד רציני, כולם מבינים את המקום שלהם ומה נדרש מהם. רק ככה נוכל להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully