וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רמזי ספורי הפצוע ימריא עם הקבוצה לקזחסטן?

28.7.2019 / 14:24

הקבוצה תטוס לגומלין מול קייראט ביום חמישי כבר ביום שני בצהריים על מנת ליהנות מיום הסתגלות נוסף, הקשר הסובל מכאבים בכתפו בספק גדול למשחק

קובי אליהו

בווידאו: התגובות למשחק הראשון בין באר שבע לקייראט

בשל הפרש של שלוש שעות בין זמני ישראל לקזחסטן ומכיוון שהפועל באר שבע תגיע בשעת לילה מאוחרת לאלמאטי, הוחלט במועדון להקדים ולצאת כבר מחר (שני) אחר הצהריים למשחק מול קאירט במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי. ברק בכר ושחקניו יקיימו מחר בבוקר אימון מסכם בישראל וייצאו לנתב"ג לטיסה לאיסטנבול ומשם אחרי המתנה קצרה ימשיכו לקזחסטן. "למעשה נגיע לקאירט בארבע בבוקר לפי שעון קזחסטן ולכן צריך עוד יום של מנוחה להסתגל ולהתאושש", הסבירו במועדון.

הערב תקיים הקבוצה את האימון הראשון מאז הניצחון על קייראט במשחק הראשון ביניהן (0:2). סימן השאלה הגדול הוא באשר לרמזי ספורי שנפצע כבר בתחילת המשחק בחמישי האחרון בכתפו ולמרות כאבים חזקים הצליח להחזיק מעמד ולהיות מוחלף רק במחצית השנייה. ספורי, המטופל בכדורים אנטי דלקתיים מאז חמישי בלילה, ינסה להתאמן הערב ורק לאחר מכן תתקבל החלטה אם להטיס אותו לקזחסטן. הנטייה היא להוציא את השחקן ולנסות להכשירו בימים הקרובים עד המשחק אבל רק לאחר המשחק הערב תתקבל החלטה סופית בהתאם ליכולת של ספורי לקחת חלק באימון הערב.

בבאר שבע מעריכים מאוד את קייראט וממש לא מרגישים בטוחים אחרי הניצחון 0:2 במשחק הראשון. "החוכמה תהיה לכבוש שער ולהיות מרוכזים מאוד בהגנה בכל מקרה. אם נכבוש שער הם יצטרכו להבקיע לנו ארבעה וזה כבר יהיה להם קשה יותר", אמרו במועדון לקראת הנסיעה.

עוד בנושא

באר שבע לא ממהרת לחגוג: "קייראט הגיעה למצבים, ראו שהיא קבוצה טובה"
קלטינס: "אני מרגיש מעולה בהפועל באר שבע, עשינו תוצאה טובה"

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
ימריא אם יצליח להתאמן הערב. רמזי ספורי/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully