וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד קלטינס: "אני מרגיש מעולה בהפועל באר שבע, עשינו תוצאה טובה"

25.7.2019 / 22:35

קשר האדומים נשמע מרוצה אחרי ה-0:2 מול קייראט, ברק בכר: "יכולנו לכבוש שער נוסף, אבל לא היה חסר הרבה כדי שנספוג"

הפועל באר שבע השיגה הערב (חמישי) תוצאה מצוינת עם 0:2 ביתי מול קייראט במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. רמזי ספורי כבש מהנקודה הלבנה בדקה העשירית, עדן שמיר הכפיל עם נגיחה יפה בדקה ה-63 והקבוצה של ברק בכר נוסעת לקזחסטן עם מקדמה מרשימה. בדקה ה-92 נפסל לקייראט שער בשל נגיעת יד שספק אם הייתה ובכך המארחת ניצלה.

מאמן באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "זו תוצאה טובה נגד קבוצה איכותית כל כך שנמצאת בשיא הליגה שלה. היה לנו מזל שלא ספגנו, אבל יכולנו גם לכבוש שער נוסף. לא נהיה חזירים. יש לנו מסע לא קל להגיע לשם, יהיה קשה מול קבוצה קשה וביתית מאוד. השער שלהם היה יכול לשנות את הכול, אבל גם עכשיו זה לא סוף הסיפור. אנחנו עדיין צריכים להשלים את העבודה בשבוע הבא. אמרנו שזה תהליך פה, לוקח זמן להתחבר. היינו יכולים להיות איכותיים יותר, אבל לאט לאט זה מתחבר. מצליחים להבין את הדרישות שלי, מתחילים להכיר אחד את השני ולאט לאט אנחנו נהיה טובים יותר". על עדן שמיר: "אני שמח שהשערים מתחלקים בין הרבה שחקנים בינתיים. הרגשנו תמיכה גדולה מהקהל היום וזה ממש לא מובן מאליו בשבילנו".

דוד קלטינס, שהיה טוב וזכה לעידוד רב כשהוחלף לקראת הסיום, הוסיף: "מרגיש מעולה, יש פה קבוצה טובה וחבר'ה צעירים טובים. גם ביום ראשון ראו שיש פה קבוצה עם אופי טוב. זה עזר לנו לעשות תוצאה טובה היום. ההרגשה טובה ואנחנו נראים ומרגישים טוב. גם בבית"ר נכנסתי מהר ללב של האוהדים כי אוהדים אוהבים שחקנים כמוני שנותנים הכול בכל מצב. אני מקווה להמשיך להיכנס לעניינים. עשינו תוצאה טובה, אבל זו רק מחצית, יצא לי כבר לשחק בקזחסטן עם בית"ר ואני יודע שקשה שם".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את קייראט הקזחית משערים של ספורי ועדן שמיר

דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע (משמאל) עם מיגל ויטור. קובי אליהו
קלטינס זכה לעידוד מהקהל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully