וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: פיטר פלצ'יק זכה במדליית הארד בגרנד פרי זאגרב

הישראלי (עד 100 ק"ג) נעצר בחצי הגמר, אבל ניצח יריב הונגרי והצליח להשיג את הארד בפעם השלישית ב-2019. הדחות מוקדמות לששון וקוכמן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: לקראת טוקיו 2020

אחרי מדליית הזהב של טוהר בוטבול בגרנד פרי זאגרב, נבחרת ישראל סיימה הערב (ראשון) את התחרות בקרואטיה עם מדליה נוספת של פיטר פלצ'יק, שהשיג את הארד בקטגוריית משקל של עד 100 ק"ג. אורי ששון, לי קוכמן, ענבל לניר ורז הרשקו הודחו בשלבים מוקדמים. בחודש הבא תצא המשלחת הישראלית לאליפות העולם בטוקיו, במקום בו תיערך גם האולימפיאדה בעוד כשנה.

מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה: "סיימנו את הטורניר האחרון לפני אליפות העולם. המטרה עם פיטר הייתה לבדוק את הכשירות והיכולת לאחר הפציעה הקשה שעבר. הוא לא התאמן סדיר בחודשיים האחרונים, עדיין לא כשיר במאה אחוז וחסרים עוד כמה דברים שנצטרך להשלים בהכנות האחרונות שיתקיימו בארץ . יחד עם זאת, פיטר נלחם ותפקד טוב מאוד וזכה במדליה. אנחנו מרוצים מהתפקוד של כמה מחברי הנבחרת ויש כאלה שנצטרך לשפר עוד כמה דברים כדי להכשיר אותם".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "תחרות טובה, כאשר שוב מוכיחה את עצמה עבודה לאורך זמן - הן על יכולות והן על תשתיות. הג'ודו מראה עתודה כבר שנים ארוכות".

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי, 2018. GettyImages
מדליית ארד שלישית ב-2019. פיטר פלצ'יק/GettyImages

מעל 100 ק"ג, גברים

אורי ששון נעצר בסיבוב השלישי עם הפסד לגלה זאלישווילי הגיאורגי. לפני כן ששון עלה אוטומטית לסיבוב השני, שם הוא גבר על וינצ'נזו ד'ארקו האיטלקי אחרי קרב שארך 4:45 דקות.

עד 100 ק"ג, גברים

פיטר פלצ'יק עבר את לאשה טאבלרוי הגיאורגי בסיבוב השני והתגבר על קארל-ריכרד פריי הגרמני אחרי קרב ארוך בסיבוב השלישי ואיפון בניקוד זהב. ברבע הגמר השיג פלצ'יק ווזארי על סימאון קתרינה ההולנדי, אבל בחצי הגמר נעצר על ידי שאדי אלנחאס מקנדה, שביצע ווזארי מוקדם ושמר עליו עד לסיום. הישראלי לא נתן להפסד לשבור את רוחו והשיג כאמור את מדליית הארד מול ההונגרי מיקלוש צרייניץ', אותו ניצח באותו מעמד גם בגרנד סלאם אבו דאבי ב-2017. פלצ'יק ביצע ווזארי אחרי פחות מדקה ושמר על יתרונו בזכות עבודה טקטית טובה. זוהי מדליה שלישית שלו ב-2019 - כולן מארד.

עד 90 ק"ג, גברים

לי קוכמן נעצר בסיבוב השלישי על ידי נואל ואנט אנד ההולנדי. הג'ודוקא הישראלי גבר על יריב רוסי, הביס יריב הונגרי, אבל נכנע לואנט אנד באיפון בקרב השלישי שלו.

עד 78 ק"ג, נשים

ענבר לניר נכנעה ליובאנה פקוביץ' המונטנגרית בסיבוב הראשון וסיימה את דרכה בתחרות.

משקל חופשי (78 ק"ג+), נשים

עוד בוואלה!

טוהר בוטבול זכה בזהב בגרנד פרי זאגרב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully